maandag 15 augustus 2011

postheadericon Random Pics #1

Gisteravond ben ik teruggekomen uit Maastricht. Ik heb heerlijk genoten en later deze week zien jullie de foto's voorbij komen van Valkenburg en Maastricht! Vandaag laat ik van random pics zien van de laatste tijd. Ik ben wel actief op twitter, maar toch ben ik niet zo van de twitpics. Ik vergeet bijna altijd iets te uploaden op mijn twitter. Ik heb wel erg vaak mijn camera mee, maar ik post natuurlijk lang niet alles op mijn blog. Anders zouden jullie gek worden van de foto's. Af en toe zal ik wel een random post met pics laten zien op jullie een beetje een idee te geven, waar ik eigenlijk foto's van maak. Ik wil ook niet teveel erbij vertellen, maar gewoon wat foto's laten zien!

Het prachtige, veelgebruikte Too Faced - Naturel Eye palette. Hier nog prachtig en net uit de verpakking.
Een mooie ring van Ebay! Ik houd echt van grote ringen en ik draag deze meestal aan mijn rechterhand en op mijn ringvinger. Ik heb best wel een lastige maat, ik pas vaak de standaard ringen niet omdat ik echt een tussenmaatje heb. Of hij is te klein of hij te groot. Deze ring is verstelbaar dus perfect voor mij.
  Een ketting, die bij de ring had meebesteld. Een lange ketting, met een grote hanger. Echt perfect.
Bezig met een nailart, maar tijdens het foto's maken, was mijn nagellak toch nog te nat, waardoor ik mijn pink beschadigde.
 Konad erop gestempeld, een simpel maar leuk en zomers effect.
 Timothy en ik

Spelen met nagellak.

Dat waren wat random pics uit de laatste weken.Vinden jullie het leuk om af en toe zo'n selectie te zien?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights