zondag 28 augustus 2011

postheadericon Shades of the Seventies By River Island

River Island, voor mij het merk, met vaak aparte kledingstijlen, als je opzoek bent naar iets unieks en aparts, vind je het vaak bij River Island. River Island is voor mij het merk van de perfecte, maar vaak iets te dure tassen. Het merk van de perfecte portemonnees, waar ik er gelukkig één van bezit. River Island is denk ik het enige merk, waar ik het van weet, die Models Own lakjes verkopen, maar ik die niet koop vanwege het lelijke flesje, waar ik mij nog steeds niet overheen heb weten te zetten, want dit merk heeft prachtige kleuren. Ik wil gewoon zo'n lakje niet zien in mijn nagellakrek. River Island is het merk van de prachtige, aparte accessoires.








Een zeer, aparte collectie, waar je zeker van moet houden. Ik ben zelf niet heel erg van de lange rokken - jurken en niet van de broeken met oversized broekspijpen. Het gele/goudkleurige blousje daarentegen is wel helemaal mijn ding. De schoenen zijn gorgeous, maar met mijn lengte, niet te dragen. De tas is geweldig, maar ik heb nu echt genoeg tassen. Ik weet niet eens meer wat voor tassen ik allemaal heb en ik zou denk ik een hele maand een andere tas mee kunnen hebben iedere dag.

Wat vind je van deze collectie? Houd je van de jaren zeventig stijl, of is het voor jou allemaal te apart?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights