zondag 28 augustus 2011

postheadericon Modern Muse By Catrice

De nieuwe Limited Edition “Modern Muse” by CATRICE voor augustus en september 2011 interpreteert de legendarische stijliconen van de jaren 60 op een totaal nieuwe wijze! Op de catwalks zien we vrouwelijke stijlen en moderne materialen, gecombineerd met verleidelijk just-out-of-bed haar. CATRICE heeft de ideale make-up die perfect past bij deze look. De ogen – uitdagend, vrouwelijk, glamourous – met metallic effecten in bruin, brons en goud, zijn geaccentueerd met expressieve eyeliner. De lippen zijn vol en zacht: kusbare perfectie. De nagels – elegant, met een metallic glans – maken de look af. (Bron: http://www.catrice.eu/nl/limited-edition/modern-muse.html)


De metallic trend komt langzaam ook Nederland binnen. Bij vele sterren in Amerika, is de metallic trend al een tijdje te spotten op de rode lopers. Ik moet heel erg aan deze trend wennen en ook toen ik bij Zara een metallic zilver shirtje paste, vond ik het mij ook niet staan. Ik was op zoek naar iets in metallic zwart, maar dit heb ik nog niet kunnen vinden. Deze collectie van Catrice, sluit prachtig aan op de mode, met de prachtige metallic nagellakkleuren. Metallic kleuren op je nagels, dat vind ik wel erg gorgeous.
Vorige week liep ik opeens tegen deze collectie op in de winkel en nam drie nagellakjes mee en één bruin oogpotlood. Ik wilde graag het oranje lakje ook nog aan mijn collectie toevoegen, maar deze was helaas al weg. Voor de rest zit er nog een goud lakje in deze collectie, maar deze kleur heb ik al van China Glaze in mijn bezit. Ik denk wel na voordat ik lakjes aanschaf, of ik iets in mijn collectie heb, wat er op lijkt. Ik vind het namelijk zonde, als ik het alleen maar koop omdat het een LE is.
 In the Bronx // Khaki Perry // Captain's Sparrow Boat
Alle drie de kleuren, bevatten een prachtige metallic finish en de dekking is erg goed. De lakjes binnen twee lagen dekkend. Je moet deze nagellakken wel even de tijd geven om goed te laten drogen. Wat ik wel erg nadelig vind is dat metallic lakken nog al streperig kunnen overkomen. Vaak verhelp je dit wel door er een topcoat over aan te brengen.
// I wood if I could //

Dit bruine oogpotlood, van creme structuur, met een lichte metallic finish heeft de naam I wood if I could meegekregen. Dit oogpotlood is erg dekkend en met een goede basis eronder is het oogpotlood mooi te verwerken in een look. Een goede basis eronder is wel noodzakelijk vanwege de crème finish, waardoor je het creasen van je oogpotlood voorkomt. Niets is vervelender dan dat je mooie look, na een paar uur niet meer op de plekken zit waar het hoort. Ik gebruik als oogschaduwbasis de MAC Paint Pot, waar ik zeer tevreden over ben.

Al met al met ik super tevreden en blij met mijn spullen uit de Modern Muse collectie van Catrice. Ik vind de kleuren zeker passen bij het herfstachtige weer, wat wij de laatste tijd zien. Ook vind ik het erg leuk van Catrice dat ze zo goed inspelen op de trends van nu.

De nagellakjes kosten, zoals je gewend bent van Catrice €2.49 en voor het oogpotlood betaal je € 2.29. De Modern Muse collectie is tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in de maand Augustus en September.

Wat vinden jullie van de Modern Muse collectie? Hebben jullie ook al wat aangeschaft?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights