maandag 29 augustus 2011

postheadericon Dagje sfeerimpressie Mysteryland 2011

Zaterdag 27 augustus was het zover en was het de 17e editie van Mysteryland. Dit is het enige festival, wat ik al trouw jarenlang bezoek. Met het idee in mijn achterhoofd, dat dit de laatste keer gaat worden, omdat ik het echt te duur vind worden, waagde ik mij naar Mysteryland. De weersvoorspellingen, waren niet al te best en dit heeft ook altijd wel een effect op mijn 'zin' om er heen te gaan. Ik kan mijn namelijk niets ergers bedenken, dan helemaal drijfnat te worden op een festival. Dit jaar besloot ik om gewoon op mijn sneakers te gaan en niet op mijn regenlaarzen, dat had ik beter wel kunnen doen...
We kwamen aan op Mysteryland en het bleek werkelijk één groot modderfestijn te zijn geworden, door de vele 'zomerse' regenbuien die de dag ervoor waren gevallen en op de dag zelf. Na meerdere keren op de buienradar hebben gekeken, gingen we iets later heen, dan normaal en al met al viel de regen, tijdens het reizen heel erg mee.

Net aangekomen op Mysterland, ging het zo hard regenen, waardoor ik meteen doorweekt aankwam in de eerste tent. Meteen mijn haren drijfnat, waardoor het later één pluizenbol veroorzaakt op mijn hoofd, gingen wij ondanks de natte kleding, feesten in de eerste tent waar Dimitri Vegas draaide.

De Mainstage, waar ze ieder jaar echt hun best op doen, om er iets moois, aparts en spectaculair bouwwerk van te maken. Als afsluiter komt er vuurwerk en vaak een grote internationale artiest, die Mysterland, op een spectaculaire manier afsluit!
Ik ben hier denk ik echt te verwend voor, want het voelde zo vies, om hier door heen te banjeren. Tot mijn knieën waren overal modderspetters te vinden en wat was ik blij dat ik niet mijn nieuwste schoenen aan had getrokken en geen nieuwe broek. Ik was met iedere stap te bang, om of van de berg te rollen, of keihard te vallen in de modder. Gelukkig ben ik overeind gebleven.
 Ja, ik weet het, ik moet echt mijn haren verven.

Van mijn prachtige, gestijlde haren, was niet meer van over. Ik zag er echt niet meer uit aan het einde van de dag, waardoor ik het ook niet erg leuk vond om foto's van mijzelf te nemen.
 Q-Dance, waar ze ieder jaar hardcore/stijl nummers draaien. Deze muziekstijl vind ik vreselijk en ik ga er alleen maar heen om te kijken hoe ze dit jaar de stage hebben opgebouwd.

 
Dit waren mijn Adidas sneakers.
Op de ondergrond stonden wij de hele dag.
Na zeiknat geregend te hebben, had ik het ijskoud en geen zin meer. We hebben de afsluiter gezien op de Main stage en besluiten, om iets eerder richting huis te gaan. We hadden immers nog een terugreis voor de boeg, die na zo'n festival, vaak erg zwaar aanvoelt. Gelukkig viel de reis heel erg mee, ben ik snel onder de douche gesprongen, om én warm te worden én de vieze bagger van mijn benen te wassen. Het was een geslaagde laatste Mysteryland. Het mocht van mij alleen wel wat minder regenen. Ik kan mij niet zo goed vermaken als ik vies, nat en het ijskoud heb.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights