dinsdag 30 augustus 2011

postheadericon Paris Memories Nail Polish

Mijn zusje, Naomi werkt de laatste tijd erg mee aan mijn nagellakverzameling/verslaving. Laatst nam zij Wet 'n wild lakjes mee van haar trip naar Amerika. Vorige week kreeg ik een smsje, dat ze wat nagellakjes voor mij had meegenomen. Ik had nog geen eerdere ervaring met de lakjes van Paris Mermories, benieuwd wat mijn eerste ervaring is?


Ze nam de juiste kleuren mee, want zoals ze weet ben ik gek op roze nagellakjes. Voor de rest heb ik niet erg veel met roze, want bijvoorbeeld in mijn kleding, zie je niet erg veel roze terug. Als ik meerdere nagellakjes heb maak ik liever swatches op een nagellakwiel, zodat je de kleuren goed naast elkaar ziet. Ook is het funest voor mijn nagels en nagelriemen, om steeds de nagellak er af te halen, enkel alleen voor het swatchen.

 De nagellakjes hebben helaas geen namen, dat vind ik altijd wel jammer. Er zijn volgens mij erg veel kleuren van dit merk, aan de hoge nummers te zien.

Licht roze 208 // Roze met shimmer 282 // Felroze 238 // Paars 239 // Bruin/rood 287
Ik was erg verrast door de supersnelle droogtijd van deze nagellakjes. Naomi vertelde mij dit al, maar ik moet het eerst altijd nog even zelf ervaren. Als je al je nagels gelakt heb van één hand, zijn de eerste alweer droog. Het enige nadeel is dat de meeste lakjes mat opdrogen, maar dit heb je zo verholpen met een glazende topcoat. Een topcoat werkt alleen maar bevordelijk voor de houdbaarheid van je nagellak. Het bruin - rode kleurtje, sprak bij mij erg aan. Ik had nog geen kleurtje in mijn stash, wat daar maar enigsinds op leek, dus deze moest ik ook meteen even testen. Dit kleurtje heeft bij mij, met mijn poshé topcoat, drie dagen op mijn nagels gezeten zonder te chippen. Daarna begon het lakje wat tipwear te krijgen.


Een allereerste, positieve ervaring dus met deze lakjes. Hoe duur de lakjes precies per stuk zijn weet ik niet, omdat ik ze heb gekregen. Hebben jullie ervaring met de Paris Memories lakjes?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights