zaterdag 27 augustus 2011

postheadericon Olaz - Double action daycream

Al jarenlang gebruik ik deze gezichtscrème en ik ben er tot op heden nog steeds heel erg tevreden over. Ik heb wel eens afgewisseld met een dagcrème, maar huid wordt heel erg droog door de invloeden van buitenaf. Vooral in de winter, heb ik erg last van erg droge wangen. Deze crème bevat SPF 6, waardoor mijn gezicht  beschermd is tegen de weersinvloeden. Voor de rest ben ik gezegend met een egale huid en ik heb bijna tot geen last van oneffenheden, waar ik erg blij mee ben. Het lijkt mij vreselijk om een moeilijke huid te hebben. De double action day cream is daarom voor mij genoeg voeding en bescherming voor mijn gezicht. Er zit een heerlijke geur aan dit product, ik kan het niet goed omschrijven. Het is hele frisse geur, maar tegelijkertijd zit er ook iets zoets doorheen. Deze geur is helemaal mijn ding. 

Vroeger, toen ik nog op de middelbare school zat, vond ik Olaz (of Oil of Olaz) echt een merk voor 'oude' vrouwen. Dit vooroordeel kwam door de verhalen die ik vaak in de Margriet of de Libelle las van de ervaring van deze crème, gereviewd door vrouwen boven de 30. Nu kan ik niet meer zonder mijn dagcrème! Grappig dat je de vooroordelen over bepaalde producten aan de kant kan schuiven en de effectiviteit van een product op een positieve manier kan beoordelen.
Informatie over de Olaz - Double action day cream
Vochtregulerende en beschermende dagcrème voor de gevoelige huid. Met UV Bescherming.

- Vochtregulering: (hydratering van de bovenste lagen van de opperhuid) Vult het natuurlijke vocht van de huid aan, zodat uw huid fris, zacht en soepel aanvoelt. Het wordt snel opgenomen en laat geen vettig laagje achter.
- Bescherming: Beschermt uw huid van binnenuit tegen vochtverlies. Het dringt in de huid door om het natuurlijke vocht aan te vullen, en verbetert het vermogen van de huid om het vocht langer vast te houden.
- UV-bescherming: Helpt uw huid beschermen tegen dagelijkse blootstelling aan UV-stralen (SPF 6), één van de belangrijkste oorzaken van vroegtijdige huidveroudering.
- Hypo-allergeen: Geschikt voor de gevoelige huid. 100% parfum- en kleurstofvrij. (Bron:http://www.drogisterij.net/Verzorging-Gezicht-Olaz-dagcreme-hypo-allergeen-double-action/P/3197635)
 Voor de Double action daycream betaal je bij de plaatselijke drogist €6.49. Er zijn ook wel eens aanbieden met twee voor de prijs van één. Dat is natuurlijk helemaal een koopje!

Gebruiken jullie ook al jarenlang dezelfde crème, of zijn jullie nog steeds de juiste gezichtscrème tegengekomen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights