vrijdag 26 augustus 2011

postheadericon Nu te pre-orderen - De Sleek Nude Collectie

Al dagen, weken, maanden zit ik op deze prachtige Nude collectie te wachten van Sleek. Nudekleuren passen erg bij mij en zijn mij op het lijf geschreven. Alle kleuren bruintinten staan mij prachtig en ik bezit dan ook veel verschillende soorten nude tinten. Ik ben erg gevoelig voor nude tinten, deze kleuren zal ik dan ook het eerst uitzoeken.Bijvoorbeeld tijdens mijn bezoek aan de Inglot, kwam ik ook weer thuis met mijn standaard kleuren.

Toch heb ik mijzelf al meerdere keren overtroffen en heb ik meer de grenzen opgezocht qua kleuren. Ik heb meerdere palettes aangeschaft, waar alle kleuren van de regenboog in voorkomen. Ik heb het niet alleen aangeschaft, maar zelfs ook gebruikt. Ik heb meerdere EOTD gemaakt, met bijvoorbeeld het prachtige Curaçao palette van Sleek. Ik houd nou eenmaal van Sleek! Top pigmentatie, voor een super leuk prijsje. Ook deze limited editon kan ik ondanks, kleuren die ik al in mijn stash heb zitten, niet overslaan. 

Enchantra heeft nu een superleuke aanbieding, alle drie de producten uit deze collectie voor maar €15.97!! Dat is een korting van 19%!! Als je fan bent van nude tinten, dan kan je deze geweldige aanbieding toch niet aan je voorbij laten gaan? Deze aanbieding geldt tot en met woensdag en de producten worden wel pas vanaf volgende week in behandeling genomen en verstuurd.

Wat vind jij van de Nude collectie van Sleek? Te saai, of ben je net als ik fan van deze kleuren?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights