donderdag 25 augustus 2011

postheadericon Tag: Hoe nep ben jij?

Gister zag ik een té leuke tag staan bij Evelien. Hij was zo leuk dat ik hem wel moest overnemen! Ik had deze tag nog niet voorbij zien komen. Zijn jullie benieuwd of ik ooit een cosmetische operatie ben ondergaan, of dat ik onder de tatoeages zit? Hoe nep denken jullie dat ik ben? Of valt het allemaal wel mee en ben ik puur natuur? Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe ´nep´ ik ben.
Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee ik heb nog nooit iets ondergaan en ik zal het ook nooit gaan doen.

Gebruik je valse wimpers?
Ik gebruik zelden valse wimpers. Ik heb het wel eens opgehad met een speciale gelegenheid, zoals een festival. Ik heb het ook wel eens gebruikt in een extremere look, om wat te experimenteren. Ik vind het ook niet mooi, om dagelijks met extreem lange, opvallende wimpers te lopen. Ik vind een laagje mascara voldoende.

Draag je een weave of extensions?
Nee dat draag ik niet. Volgens mij zijn extensions alleen maar erg slecht voor je haar. Ik ben tevreden met mijn eigen haar.

Gebruik je iedere dag make-up?
Ja ik gebruik bijna altijd make up. Behalve als het erg mooi weer, zoals op vakantie en ik naar het strand/zwembad ga. Ik ga dan liever zonder make up dan met uitgelopende, panda ogen langs het zwembad moet lopen.  Heel soms heb ik geen zin om foundation, oogschaduw etc. op te doen, dan kies ik alleen voor een laagje mascara en dan ben ik binnen vijf seconden klaar. Zonder mascara zal ik niet snel naar mijn werk gaan.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee, geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt.Ik vind dat jezelf moet accepteren zoals je bent. Ieder mens is uniek en waarom zal je jezelf laten veranderen, naar een totaal ander iemand, je bent je zelf dan niet meer. Ik snap niet waarom zoveel mensen cosmetische operaties ondergaan, met alle risico's van dien. Tuurlijk ben ik ook niet 100% tevreden met mijzelf, maar ik heb mijzelf wel geaccepteerd en ik ben blij met wie ik ben.

Kan je nog zonder make-up?
Ik kan niet zonder make up. Zonder mascara op zie ik er uit als of ik heel erg ziek ben. Met één laagje mascara zie ik er een stuk beter uit!

Draag je nepnagels?
Nee, ik heb wel eens acrylnagels gehad, maar dat is niets voor mij. Mijn nagels houd ik liever lekker puur natuur.

Verf je je haren?
Ja,sinds mijn 12e. Ik verf mijn haren, omdat ik mijn eigen asgrauwe haar echt niet mooi vind. Ik verf het liever in blonde kleur.

Ga je onder de zonnebank?
Ik ben wel eens onder de zonnebank geweest, maar meer dan 2 a 3 keer in het jaar ga ik er niet onder. Ik heb zelf geen zonnebank en hier in de buurt zit er ook geen eentje. Ik vind het wel heerlijk, dus ik als de mogelijkheid er was, zal ik wel vaker onder de zonnebank gaan.

Gebruik je selftanners?
Nee, ook nog nooit gebruikt. Ik wil er liever niet als een wortel bijlopen. Geef mij, maar een zongebruind kleurtje.

Heb je tattoo’s?
Nee, ik heb geen tattoo's. Ik zou ook geen tattoo willen. Ik vind kleine tattoages wel erg mooi, maar niets voor mij. Ik vind namelijk vaak iets maar tijdelijk leuk en ik kan het mij niet voorstellen, dat ik zoveel jaar met hetzelfde rond moet lopen. Niets ten nadelen van mensen met tattoo's. Ik ben er gewoon te impulsief voor en ik kan mijzelf maar beter beschermen.

Nou met mijn fakegehalte valt het dus reuze mee, ondanks ik regelmatig mijn haren verf en wel eens sporadisch een keer een zonnebankje neem. Ik ga deze tag niet doorgeven aan mensen, maar ik laat jullie vrij om deze leuke tag over te nemen.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights