woensdag 20 juli 2011

postheadericon L'oréal - Superliner Brown

Ik vind eyeliner bij heel veel meiden echt top staan, maar bij wordt het op één of andere manier altijd te hard. Ik gebruik daarom de laatste tijd geen eyeliner meer, omdat het mijn look vaak niet mooier maakt. Ik had tijdens het surfen op het internet, bij een model prachtige bruine eyeliner gezien, wat haar erg mooi stond. Ik vroeg mijzelf af of bruine eyeliner mij misschien niet iets beter zou staan dan zwart, omdat het wat minder hard over komt.

De vloeibare eyeliner zit in een strak flesje. Ik heb het flesje eerst uitvoering schoongemaakt, omdat de beveligingsticker die er op was geplakt, onwijs lastig te verwijderen was. Toen ik na 5 minuten het er eindelijk afkreeg bleek het erg plakkerig te zijn, dus ik heb even flink geboend om het er af te krijgen.

De swatches van de eyeliner zien er echt super uit. De kleur is donkerbruin en ik vind het een prachtige kleur. Ik vind hem nu al met de swatches al wat minder hard ogen dan zwart.


Het kwastje is een soort sponsappicator, wat ik erg fijn vind met het aanbrengen. Ik ben niet een held in het aanbrengen van eyeliner, maar ik doe mijn best en ik word er al zeg ik het zelf, wel steeds beter in.
Ik vind een eyeliner met van die haartjes vaak niet goed werken, omdat het echt te slap is en de kans op uitschieten dan groot is. Je hebt ook van die plastic punten waar je eyeliner mee kan aanbrengen en dat vind ik weer te hard aanvoelen op mijn oog. Het kwastje van de Superliner voelt perfect aan.
Ik heb mijn EOTD gemaakt met Sleek - Storm en Oh so special palette. Ik heb lichtbruin (matte) bruin (shimmer) en donker bruin (shimmer) gebruikt in deze look. Ik zocht een oogschaduwkleur die goed bij mijn eyeliner zou passen. Volgens mij is dat aardig gelukt!

Ik heb de L'oréal - Superliner Brown gekocht bij de Etos voor de prijs van €9.99. Ik vind de prijs erg meevallen, want ik doe echt een halfjaar met een eyeliner. 

Vraag: Ik ben nu nog opzoek naar een licht bruine eyeliner van goede kwaliteit, heeft iemand soms een aanrader?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights