woensdag 20 juli 2011

postheadericon Herôme - Nail Hardener Strong

Ik heb onwijs zwakke, breekbare nagels en de laatste tijd werden mijn nagels steeds zwakker en zwakker. Mijn Trind - Nail Repair deed niet wat ik had verwacht, want mijn nagels bleven nog steeds erg zwak. Ik hoefde maar mijn nagel licht te stoten en ik had er meteen een haal in en kon ik hem weer kort vijlen. Ik mag voor mijn werk ook niet te lange nagels, maar ik wil geen stompjes. Het moet er wel een beetje gezond uitzien. Ik had verschillende positieve reviews gelezen over deze Nail Hardener en ik besloot hem te gaan proberen.

Lange, harde nagels binnen 14 dagen! Stimuleert nagelgroei en voorkomt inscheuren van zeer slappe nagels. Je moet de eerste dag één laagje Herôme Nail Hardener aanbrengen en de tweede dag er nog een laagje over heen doen. De derde dag haal je de laagjes eraf met remover en vervolgens weer opnieuw een eerst laagje aanbrengen. Dit gedurende 14 dagen herhalen. Nu is het tijd voor een review, want ik gebruik deze Nail Hardener al twee weken. Ik heb in deze 14 dagen weinig nagellak gedragen, omdat ik het effect echt goed wilde testen. Dit is het resultaat:
Ik ben onwijs blij met het resultaat, eindelijk worden mijn nagels sterken en ze groeien ook een stuk sneller. Ik ben er echt door verrast.

Ik kocht deze nail hardener bij de Etos voor 9.95€
Je doet best lang met het product, want ik vind het vrij zuinig in gebruik en daardoor vind ik de prijs wel meevallen. Ik snap wel dat veel meiden afgeschrikt worden door de prijs, maar je krijgt echt waar voor je geld. Ik raad deze nail hardener iedereen met zwakke nagels aan!

Waren jullie al bekend met deze Nail Hardener?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights