donderdag 21 juli 2011

postheadericon Estee Lauder - Starlit Pink

Estee Lauder Starlit Pink heb ik alweer een tijdje in huis. Ik kocht deze lipstick tijdens de 25 % korting weken en met mijn cadeaubon van de Douglas. Starlit Pink is een meer rode kleur dan roze vind ik zelf en ik vind hem erg prettig. De lipstick is een verzorgende lipstick en dat merk je ook echt. Vaak heb ik toch wel droge lippen als ik lippenstift draag maar deze lippenstift heb ik dat totaal niet! Doordat de kleur best wel fel is draag ik deze lippenstift alleen als ik een neutrale ooglook draag!




De lipstick is wel erg prijzig €20.50 en ik kocht hem met 25% korting, tijdens de Douglas zomerweken wat het zo ongeveer 15-16 euro maakte! Deze lipstick is onder andere te koop bij Douglas.


 Wat vinden jullie van een fellere kleur lipstick bij mij? 

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights