dinsdag 19 juli 2011

postheadericon EOTD Inglot #2 & Face of the day

In vorige artikels schreef ik over mijn Inglot palette en mijn tweede Inglot palette die ik ondanks aangeschaft had. Mijn Inglot palettes behoren tot mijn favorieten oogschaduwpalettes van de laatste tijd. Ik heb zeker een paar keer per week een look op met de oogschaduws van Inglot. Ik vind de pigmentatie top en in combinatie met mijn MAC paint pot als basis, vind ik op het moment het de allerfijnste oogschaduw om mee te werken. Ik heb de oogschaduws van Inglot ook express uitgezocht in rustige kleuren, die ik alledaags zou kunnen dragen.

Ik heb gewerkt met licht- en donkerbruine tinten en met een oud roze shimmer! Ik vind het een prachtige draagbare look geworden. Mijn extreme wallen waren niet weg te werken, want ik ben behoorlijk ziek geweest de nacht van vrijdag op zaterdag. Ik had mijzelf toch maar uit mijn bed getrokken, om wat blogspost te gaan schrijven. Gelukkig voelde ik mij zondag alweer helemaal de oude.


Voor mijn look heb ik gebruikt:
- Biodermal P-C-L-E creme
- Geen foundation, omdat mijn huid erg gebruind is door het vele buiten zijn met de kinderen op mijn werk. Ik vind het zonde om mijn gezonde kleur te bedekken onder een foundation. Bovendien vind ik het helemaal niet lekker om in de zomer foundation te dragen.
- Essence stay all day 16h concealer
- MAC - Pressed Amber
- MAC paint pot in Soft Ochre
- Inglotpalette #1 & #2
- Mac Lady Gaga - Lustre

Wat vinden jullie van mijn look?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights