dinsdag 14 juni 2011

postheadericon LUSH Strawberry Feels Forever

Vorige week ben ik in Amsterdam naar de LUSH winkel geweest. Ik was opzoek naar een goede bodylotion, tegen een droge huid. Mijn huid droogt vooral erg uit als ik onder de douche ben geweest. Een lieve medewerker van LUSH informeerde mij ook over een massagebar van LUSH speciaal voor na het douchen. Ik heb verschillende massage bars geroken. Er zijn verschillende geuren Vanille, Kruiden, Honing etc. Ik koos voor Strawberry Feels Forever. De naam deed mij denken aan één van mijn favorieten nagellakjes: Strawberry Fieds. Daarnaast ben ik ook echt gek op aardbeien en de geur van aardbeien vind ik ook nog eens heerlijk.

Beschrijving van Strawberry Feels Forever op de site van Lush. 
Cacao- en sheaboter, verse aardbeien, kokosolie en een vleugje hibiscus. Voor heerlijke massages of als zalige bodylotion, een fruitige verzorging van je huid.
Ingredienten: Cocoa Butter (Theobroma cacao), Fair Trade Shea Butter (Butyrospermum parkii), Fresh Strawberries (Fragaria vesca), Extra Virgin Coconut Oil (Cocos nucifera), Glycerine, Perfume, Hibiscus Extract (Hibiscus sabdariffa), Olibanum Oil (Boswellia carterii), Bergamot Oil (Citrus Aurantium bergamia), Geranium Oil (Pelargonium graveolens), *Benzyl Alcohol, *Citronellol, *Limonene, *Linalool, Colour 73360. Komen van nature voor in essentiële oliën.
Ik gebruik de massagebar meteen nadat ik mijzelf heb afgedroogd na het douchen. Je huid is dan nog lekker warm van de douche en ik masseer mijzelf dan in met de massagebar. Je merkt meteen dat je huid zacht aanvoelt en er komt een glans over je huid heen. Het voelt een beetje aan als een lichaamsboter. Ik ben fan van deze massagebar en ik vind hem erg prettig in gebruik.

De massagebar kost €10.25 en is te koop in de winkels van LUSH of op de website.

Hebben jullie ervaring met een massagebar van LUSH?

Ps. Doen jullie al mee aan mijn winactie: Trind winactie

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights