maandag 13 juni 2011

postheadericon M.A.C for Gareth Pugh

Met een groot aantal succesvolle samenwerkingen - denk aan Barbie, Disney en DC Comics - gaat beautymerk M.A.C nu de samenwerking aan met de Britse designer Gareth Pugh.

De make-upcollectie wordt omstreeks november gelanceerd. Wij verwachten een futuristische goth collectie met adembenemende oogschaduws. M.A.C laat in ieder geval weinig los, met de volgende quote lichten zij echter wel een tipje van de sluier op: "Het zijn kleurrijke producten en accessoires gehuld in een speciale verpakking.

Bron: http://www.glamour.nl/beauty/beauty-nieuws/m-a-c-for-gareth-pugh
 Ik ben zo benieuwd naar de verpakkingen. Ik vind het vaak prachtig om de verpakkingen van M.A.C. in samenwerking met een designer te zien. Ik denk dat persoonlijk de kleuren voor mij te donker worden. Ik houd zelf het liefst van lichte tinten namelijk. Wat verwachten jullie van de collectie? Zijn jullie ook zo nieuwsgierig?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights