dinsdag 7 juni 2011

postheadericon Tip: O.P.I. Winactie Cowgirl

OPI Cowgirl Essentials winactie
Geef je nagels een zomerse look met de Sorbet Finish lakken uit de Texas Collection. Texas is de inspiratiebron voor dit seizoen. De nagellakcollectie bestaat uit 12 sprankelende zomertinten, gebaseerd op elementen van het prachtige natuurschoon van deze staat met haar warme honing- en oranjetinten en sprankelende kleurtonen als violet en hemelsblauw. Er is ook een minisetje verkrijgbaar met daarin drie kleuren uit de Texas Collection en een RapiDry Top Coat. OPI heeft een nieuwe semitransparante Sorbet Finish ontwikkeld met een geweldige hoogglans. Deze speciale sorbetachtige formule wordt officieel pas in 2012 geïntroduceerd, in de Texas Collection krijg je echter al een voorproefje. Door de semitransparante kleur krijg je een waterijsachtig effect, zoals bij een slush puppie, wat zorgt voor een ultiem zomers gevoel!

OPI verloot 10 dagen lang (van 6 t/m 15 juni 2011) iedere dag een trendy Cowgirl Essentials prijzenpakket, met daarin:
Klik hier om mee te doen met deze winactie!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights