dinsdag 7 juni 2011

postheadericon Catrice - Sand Fransisco

Een van de Catrice lakken die ik tegenkwam, die ik nog nooit geswatcht had, is Sand Fransico. Dit is een prachtig zandkleurtje, met gouden effecten er in. Ik twijfelde toen die tijd nog of ik dit lakje moest meenemen. Ik wist niet goed wat ik van het lakje moest vinden toen ik hem in het potje zag. Ik besloot hem dus toch mee te nemen, maar hij belande in een laatje, waar die vervolgens al een paar weken ligt te verstoffen.
Ik vind het wel een mooi, naturel kleurtje die al snel overal bij past. Ik had gedacht, dat het een vreemdere kleur zou zijn. Alleen ik heb wel swatches gezien, waar dit lakje niet zo streperig is. Ik vind het lakje bij mij heel erg streperig lijken. Ik vond de kwaliteit van het lakje ook erg stroperig en ik vond het niet zo prettig lakken. Je kunt ook wel zien op de foto's dat het allemaal niet erg netjes gelakt is. Soms verschillen de dezelfde lakjes van Catrice, toch qua structuur heb ik het idee. Ik vind het al met al toch wel een mooi kleurtje, maar ik vind het streperige toch erg zonde. Ik vind de kleur wel erg apart en daarom laat ik deze foto's toch aan jullie zien!!
 Wat vinden jullie van dit lakje?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights