woensdag 8 juni 2011

postheadericon Ciaté Nude VS Colour blocking

Vorige week kreeg ik een persbericht toegestuurd van Ciaté Nederland, waarin de kleuren voor de lente/zomer 2011 werden gepresenteerd. Er zijn dit jaar veel fel gekleurde trends te vinden, maar daarnaast is de zachte nude kant ook erg veel te vinden in het modebeeld. Ciaté speelt met deze twee collecties in op de Trends van het moment.  De twee collecties hebben de namen Nude paint pots en Colour Blocking.

Ik vind het zelf ook erg leuk om af te wisselen. De ene dag een fel kleurtje op je nagels en de andere dag weer een leuk nude kleurtje. Ik ben daarom zelf ook fan van beide collecties. Ik vind zelf de middelste erg leuk bij de nude kleurtjes en de gele bij de colour blocking!



Wat vinden jullie van deze collecties? Welke collectie spreekt jou het meest aan?
Heb je al Ciaté lakjes in je stash?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights