donderdag 23 juni 2011

postheadericon Sleek Mediterranean Palette Monaco

Het prachtige palette wordt geleverd in een leuk versierd doosje. Helaas is net als met het de andere limited editions niets terug te vinden op het standaard palette. 
 De felle zomers kleuren! Ik ben meer van de natuurlijke kleuren, dus dit wordt flink experimenteren met wat kleuren!

 Sunset, Kiwi Zest, Lotus Flower en Humming bird zijn mijn favoriete kleuren.





Swatches van de prachtige kleuren. De swatches zijn gemaakt met één veeg met mijn vinger en zonder oogschaduw basis. Ik ga in het weekend eens even een mooie look hier mee maken! Naar welke kleuren zijn jullie het meest benieuwd naar in een look?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights