woensdag 22 juni 2011

postheadericon MAC Cheek Powder in My Paradise



Toen de de MAC LE Surf baby collectie uitkwam wist ik wat ik wilde hebben van deze collectie namelijk de Cheek Powder in My Paradise. Ik was niet meteen in de gelegenheid om naar de winkel te rennen voor het product en toen ik een paar dagen later aankwam bij de Mac counter, was dit product natuurlijk al uitverkocht. Ik was enorm teleurgesteld dat ik te laat was voor dit prachtige product. Laatst bedacht ik mij dat het product misschien wel te vinden was bij mijn grote vriend Ebay. My paradise wordt echt van 30 euro tot 60 euro aangeboden op Ebay. Ik heb geboden om My Paradise en tot mijn grote verbazing won ik dit product voor 32 euro incl. verzendkosten. In de winkels koste het product €28, dus al met al ben ik niet heel veel duurder uit. Het is echt een pracht product! Ik ben zo blij dat ik bedacht had dat deze ook wel via Ebay te verkrijgen was. De verkoper waar ik het heb gekocht, heeft deze niet meer. Er zijn verschillende verkopers die dit product wel verkopen, maar dan moet je goed zoeken voor een 'goedkoop' exemplaar.

De Cheek Powder is echt een juweeltje om te zien. De gouden bloem die te zien is een overspray. Ik probeer erg zuinig met deze overspray te zijn.
De eerste kleur die je ziet is de koraal kleurige kleur met de gouden overspray. De twee kleur is de gouden overspray en de derde kleur is de koraal kleurige matte kleur. De overspray is alles behalve matte.Ik gebruik hem sinds ik deze prachtige Cheek Powder heb hem iedere dag!

Ik ben wel benieuwd hoeveel geld jullie over hebben voor een LE, die dus niet meer in de winkel te verkrijgen is. Waren jullie al bekend met de Cheek Powder in My Paradise?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights