vrijdag 24 juni 2011

postheadericon Kwasten van de Hema

Tijdens mijn bezoek aan de Hema, waar ik de nagellakjes had gekocht, kocht ik ook nog kwasten. Deze kwasten zagen er echt prima uit en ik besloot ze mee te nemen om te testen. Ik koos een oogschaduw kwast en een foundation kwast. De kwasten zien er erg goed uit en zijn van stevige kwaliteit.
 De kwasten verliezen bijna geen haren en ze zijn ook makkelijk schoon te maken. Ik maak mijn kwasten schoon met wat babyshampoo en daar laat ik mijn kwasten even in weken. Ook na een wasbeurt, verliezen deze kwasten vrijwel geen haren.
 De foundation kwast gebruik ik om blush aan te brengen, omdat ik het prettig vind werken met blush als mijn kwast aan de harde kant is.
De oogschaduwbrush kost 2.50€ en de foundationbrush 3.00€. Voor zo'n leuk prijsje wilde ik wel wat kwasten testen. Ik vind deze kwasten tot mijn favorieten horen.

Waren jullie al bekend met de kwasten van de Hema? Zo ja wat zijn jullie ervaringen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights