zaterdag 11 juni 2011

postheadericon Mocha Nailart

Eindelijk heb ik weer wat uurtjes vrij en kan ik eindelijk weer eens een nailart maken! Ik heb mijn imageplates er bij gepakt en ik ben uitgekomen op imageplate H19. Als basis heb ik gebruikt Maybelline Forever Strong Pro in Mocha en ik heb gestempeld met Konad wit. Ik heb het afgemaakt met de Poshé topcoat!

Let niet op mijn stompje van een ringvinger. Deze nagel breekt helaas steeds verder af. Ik probeer hem nu te redden door Trind Nailrepair te gebruiken, als basis onder mijn nagellak.

Ik vind het een hele leuke creatie geworden! Wat vinden jullie ervan?

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights