dinsdag 21 juni 2011

postheadericon Ik ben GESLAAGD!!!

Vandaag kreeg ik mijn laatste cijfer terug en ik kreeg te horen dat ik het met een voldoende had afgesloten! Dit was het enige vak waar ik nog op zat te wachten. Na 3 jaar lang hard werken en vechten op school heb ik mijn opleiding HBO Pedagogiek behaald! Ik heb het af en toe erg zwaar gehad en halverwege dit jaar zag het er naar uit, dat ik het niet in één keer zou halen, omdat ik wat problemen had met mijn afstudeerproject! Erg vreemd om het niet met mijn vriend te kunnen vieren, want hij zit voor een paar dagen in Parijs! Oh er is zoveel stress van mij afgevallen! Ik wil al mijn volgers bedanken voor alle steun de laatste tijd, dit waardeer ik echt enorm!

Liefs,
Kelly

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights