maandag 6 juni 2011

postheadericon Catrice - Dirty Berry

Zoals jullie weten heb ik meerdere Catrice lakken, van het vernieuwde assortiment in mijn bezit. Eén van de lakken die ik heel graag wilde hebben was Dirty Berry. Dirty Berry was helaas steeds overal uitverkocht, nog steeds zie ik hem nergens in de dichtstbijzijnde filialen. Iris was zo lief voor mij geweest om deze te halen en een paar weken geleden heeft zij dit lakje naar mij opgestuurd. Ik had al vele swatches van dit lakje gezien en hij leek mij perfect!
Dirty Berry is een prachtig holografisch lakje, wat in de zon nu erg goed tot zijn recht komt. Het lakje is niet heel erg holografisch en het moet daarom wel echt in de zon gefotografeerd worden, wil je iets van het effect terug zien. Ik vind het een mooi lakje voor op mijn aanvulling en deze kleur had ik nog niet in mijn stash zitten.

Dirty Berry is te koop bij de Kruidvat of Trekpleister filialen voor de aantrekkelijke prijs van €2.49

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights