donderdag 13 januari 2011

postheadericon Marble Drama

Goedemorgen,

Vandaag heb ik voor jullie marble nails. Dit is de eerste keer dat ik het gedaan had. Ik heb het daarna ook niet meer zo vaak geprobeerd, want ik had al zoveel werk aan 5 nagels. Eigenlijk zou ik het nog wel weer een keer willen proberen, want de effecten die iemand op zijn nagels krijgt door het marbelen vind ik het super!

Ik heb eerst een wit laagje over mijn nagels gedaan als basis. Voor de basis gebruikte ik China Glaze - Snow.

Ik het vervolgens gemarbled met 
- China Glaze - Peachy Keen
- China Glaze - Stella
- China Glaze - Snow

Ik vind het bekertje er gewoon goed uit zien. Ik dacht toen meteen yes het is me gelukt (A)
De lak verspreide deze keer wel gewoon meteen in 1 keer. Bij de keren dat ik het er na probeerde wilde de lak niet met mij mee werken. Ik heb gemerkt hoe moeilijk het is om de lak in een mooi effect op je nagels te krijgen. In alle filmpjes die ik gezien had, werd het effect echt prachtig op die nagels. Bij mij helaas niet.
Kijk maar naar de lelijke foto's die ik er van gemaakt heb.


Ik heb de marble nails in de avond gedaan, vandaar dat het niet hele mooie foto's zijn geworden. Ik heb geen goede lamp, waar ik 's avond onder kan fotograferen.

Vinden jullie het leuk om te marbelen? Doen jullie het vaak? :D

Bedankt voor het kijken en voor de lieve reacties die ik de afgelopen tijd bij mijn artikelen heb gehad! 

Liefs,

4 comments:

Tessa zei

hihi ondanks dat het je niet gelukt is, ziet het er wel schattig uit :) Blijven proberen, dan gaat het vanzelf!

Shirley's Nail Art zei

Wel gave kleuren zo samen!
Begin was voor mij ook aan drama hoor ;-)

Renate zei

het ziet er goed uit in het water...echt..!!
maar er is iets niet goed...haha
is je water echt op kamer temperatuur??
en heb je spa b gebruikt???

voor de 1e x is het toch mooi geworden hoor...!!
en net wat tessa zegt (en die kan het weten :-) ) gewoon blijven oefenen!

Unknown zei

@renate;

Ik had spa gebruikt en het stond wel op kamertemperatuur. Ik heb alleen een heel koud huis, dus misschien dat het dan toch nog te koud was :O

Ik blijf gewoon oefenen!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights