zondag 5 augustus 2012

postheadericon Coolibri nail-art

Langzamerhand pak ik Diva of Geneva weer op, maar het is op dit moment allemaal wel erg goed plannen. Aankomende week heb ik gelukkig even wat meer vrije dagen die ik even goed moet gaan inplannen. In de loop van deze week komen er wel weer dagelijks artikelen online. Ik doe echt mijn best! Ik heb vandaag dan ook weer eens een nail-art voor jullie op mijn ultra-korte-nagels. Ik bespaar jullie de swatches van de lakken van de Coolibri collectie van Catrice, daar is namelijk gerust een overload van geweest, dus om nu nog swatches te plaatsen is niet nodig vind ik. Twee andere lakken van de Coolibri collectie kun je hier winnen.

Zoals jullie zien heb ik een kleurencombinatie - overloop gemaakt met de gele en de oranje nagellak uit de Catrice Coolibri collectie die momenteel nog in de winkels ligt. Ik heb met een dottingtool de bloemetjes gemaakt met een witte lak van Sinful Colors. Ik maak voor deze nail-art gebruik van deze lakken, maar iedere andere lak in dezelfde kleuren - of eventueel andere kleuren naar je eigen smaak - kan je ook prima gebruiken.
Catrice - Exotica (LE) - Catrice - Twist of Lemon (LE), MAX topcoat met glitters - Daimonds Sky (Er staat werkelijk Daimonds ;)

Wat hebben jullie het meest gemist op Diva of Geneva? Wat vinden jullie van deze 'Coolibri nail-art?

19 comments:

Fleur zei

Wauw, mooi gedaan!

Chantal zei

Errug leuk gedaan, lekker vrolijk!

Charile zei

heel mooi!

Miranda zei

Wat een mooie vrolijke nail-art;D

Kimberly zei

Gave nailart! :D

Esmay de Olde zei

Dat ombre is mooi gelukt!

Juudith zei

cutee!!!

Femke Vrieswijk zei

super pretty gedaan!

Naomi van der Let zei

Mooi!

NailTalk zei

Zo hier wordt ik lekker vrolijk van :-) leuk gedaan!

Gerrianne zei

Echt super leuk gedaan! Zo'n oppeppertje met kleurtjes hebben we wel nodig met dit regenachtige weer (tenminste hier), haha!

Mariska zei

Mooie nail art :-)

LifeofLonneke zei

ahh ik vind het echt gaaf gelukt !
x

Miss Langhaar zei

Oh, zo mooi zomers!

Janniek zei

Leuke zomerse nailart!

Pippi zei

Dat heb je heel mooi gedaan!

Amanda zei

Die is zoo schattig en mooi!

Anouk zei

Mooi gedaan! De glittertjes van de Daimonds Sky (hihi) & het groene steentje maken het helemaal af. Lekker zomers ook.

Anoniem zei

Everything is very open with a very clear explanation of the issues.
It was truly informative. Your site is very helpful.
Thank you for sharing!
Check out my webpage los angeles nails


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights