zondag 8 juli 2012

postheadericon Favorieten bodyproducten (juli '12)

Bodyproducten gebruik ik ontzettend graag. Er is niets belangrijkers dan je huid goed te verzorgen om je huid in een goede conditie te houden. Ik moet er wel opletten dat ik niet teveel van die lekkere ruikende crèmes in sla, want ik vind ze allemaal even heerlijk!

Twee bodybutters van de TBS. Ik heb verschillende bodybutters geprobeerd van TBS en ik ben er nog geen één tegenkomen die ik echt niet lekker vind ruiken. De chocolade bodybutter heb ik niet geprobeerd, omdat ik niet naar chocolade hoef te ruiken.

De  Satsuma en de grapefruit zijn deze lente/zomer echt favorieten geworden. Ik vind de fruitgeuren allemaal wel erg lekker en ook de kokos bodybutter is een grote favoriet. Ik koop vaak met een aanbieding wat kleine body butters. Ik vind het fijner om meerdere soorten te hebben, dan één grote pot.
De strawberry feels forever massagebar van Lush  is een heerlijke bodybutter die ik al regelmatig opnieuw heb gekocht. Volgens mij is deze alleen niet meer verkrijgbaar. Ik heb hem al een tijd niet meer gespot op de site. Mijn huid is na het douchen soms ontzettend droog en dan verwen ik mijn huid met deze bodybutter.
De Dream Cream van Lush is echt hét wondermiddeltje voor mijn dramatische huid op mijn benen. Ik heb last van exceem en ik krab wel eens mijn benen open (dit doe ik regelmatig in mijn slaap en kan er vrij weinig aan doen). De Dream Cream verzacht op zulke momenten mijn benen en herstelt tegelijkertijd mijn huid. Er wordt wel eens negatief geschreven over de geur. De Dream Cream ruikt naar kamille en daar moet je inderdaad wel van houden. Ik vind het wel een aardige geur, niet heerlijk, maar ook echt niet vies. Ik kan de geur in ieder geval wel verdragen.

Een simpele bodylotion van de supermarkt, maar oh wat is deze bodylotion toch heerlijk. Met de warme dagen verkoelt deze bodylotion mijn warme huid. Heerlijk ruikend naar amandel.
Een patchouli bodycrème van de Tuinen. Deze bodycrème heb ik ooit een keer gekregen en eerst was ik er niet zo weg van. Ik moest de geur even leren waarderen en nu vind ik de geur ook wel erg fijn! Ik gebruik deze crème vaak voor droge plekken op mijn armen, nek en ellebogen. Deze crème zit dan ook vaak in mijn tas!


Vinden jullie het leuk als ik af en toe een update plaats over mijn huis?
Voor de mensen die het gemist hebben. Ik ga samenwonen met mijn vriend Timothy en er moet wel veel aan het huis gebeuren om het naar onze smaak te krijgen. Vandaar dat ik even wat minder actief aan het bloggen ben, maar wel hard mijn best doe om deze drukke tijd toch nog een klein beetje te combineren met mijn blog. Ik vind mijn blog veels te leuk om het echt stil te leggen.

9 comments:

Uniflame zei

De Dream Cream gebruiik ik momenteel ook dagelijks! Heerlijk vind ik die. En ook ik ben groot fan van de body butters van the body shop! Momenteel gebruik ik chocomania, maar ik vind mango ook erg lekker!

Nikita zei

ik hou ook zo van bodybutters !
Goh, ik zou wel graag willen lezen over je nieuwe woning hoor

Tineke zei

Oeh die bodybutters van the body shop zijn zo lekker!
:Liefs

Charile zei

Lijken me fijne producten! De pink grapefruit body butter heb ik ook :D

Marissa K zei

Ik gebruik bijna altijd avojuice van opi. Oef die ruiken zo lekker, trekken snel in en zijn heerlijk voor je huid. Daarnaast gebruik ik de aardbei en chocolade variant van tbs mini body butters en de lush dreamcream. Maar favoriet blijven de avojuices! X maris

Esmay zei

Leuk! Mijn favoriete bodyproduct is de Kneipp mango - passion fruit douchegel <3

Pippi zei

Hee, ik ben helemaal gek op patchouli, dus ik ga binnenkort wel even naar De Tuinen.


Updates over je huis? Leuk!

Naomi van der Let zei

Updates over jullie huis zouden in ieder geval voor mij zeer gewaardeerd worden... Misschien before/after foto's?

Priscilla zei

Die bodybutters van TBS zijn echt heerlijk! zeker ook 1 van mijn favo's! Leuke blog heb je trouwens:) ik ga je volgen. xxx liefs http://priscillasbeautyblog.blogspot.nl/


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights