dinsdag 6 maart 2012

postheadericon Blogsale #2

Onlangs heb ik mijn eerste blogsale gehouden en dat werd een groot succes. Heel veel producten waren al erg snel uitverkocht. Ik heb vandaag nog een keer mijn stash uitgezocht en ik heb ook voornamelijk weer nagellakjes voor jullie. Net als met de eerste blogsale, gelden nu ook dat alle prijzen exclusief verzendkosten zijn. De lakken van O.P.I, China Glaze en Orly kunnen niet worden verzonden als brievenbus post, dus als je deze lakken besteld dat zit je vast aan het verzendbedrag voor de pakketpost namelijk 6.75€. Ben je geïnteresseerd, stuur dan een mailtje naar Divaofgeneva@live.nl. Binnen 2 dagen uiterlijk ontvang je bericht over de producten waar je geïnteresseerd in bent.
Bovenstaande foto: Zoya Veruschka (matte) 4€, 1 keer gebruikt
Orly Who's Who Pink 4€, alleen geswatcht
Orly Purple Pleather 4€ 2x gebruikt
China Glaze Ghoulish Glow één keer gebruikt 4 euro
Orly Viridian Vinyl (matte) 1 keer gebruikt 4€
China Glaze Caribbean Temptation 3€ één keer gebruikt,
China Glaze Four Leaf Clover 3€ 1 keer gebruikt
China Glaze Yellow Polkadot Bikini 3€  Alleen geswatcht
Catrice Captains Sparrows boat alleen geswatcht 1€
Catrice Just berried 2 keer gebruikt 1€
Catrice Blue Cara Ciao1 keer gebruikt 1€
Catrice In the bronx alleen geswatcht 1€
Catrice I am a star alleen geswatcht 1€
China Glaze Afterglow 3x gebruikt 3€
Misa The great green whatsit 2 x gebruikt 4€
Color Club Ooooo la la 2x gebruikt 3€
Color Club Modern Pink 2x gebruikt 3€
Color Club De-luxe-cious 1x gebruikt 3€
Catrice Cotton candy at Eiffel tower, 1 keer gebruikt 1€
Essence barefoot trough the moss 1 keer gebruikt 1€

Mother earth is watching you (nog nooit gebruikt) 1,50€ Chirp, Chirp! (nog nooit gebruikt) 1.50€
O.P.I. Got a date to-knight 4€ alleen geswatcht
 Misa Mega Margarita 4€, alleen geswatcht
 NYC 249 Park Avenue 1€ alleen geswatcht

Nogmaals ben je geïnteresseerd in één van deze producten, stuur dan snel een mailtje naar divaofgeneva.@live.nl

10 comments:

Charile zei

Zitten leuke items tussen, wel jammer dat de verzendkosten hoog zijn bij lakjes...dat is altijd de rede waarom ik nooit lakjes online koop ;)
xx

Sandra v zei

YAY nieuwe spulletjes!! Ik heb je link aangepast op mijn website Blogsale in Nederland!. Ik zal vrijdag gelijk melden dat je je blogsale hebt geupdate :)    

Carola zei

Oe mooie spulletjes zitten er tussen! Ik ga er over nadenken.

Dhininl zei

mooi dingen...succes me t blogsale

Nikita zei

Ik heb meteen gemaild :p 

Nyria zei

Wat leuk dat je een blogsale houd. Leuke lakjes allemaal.
liefs, xxx

mirjam S zei

heel veel gave dingen zitten er tussen
new outfit post - Simple tuesdaywww.mirfashion.blogspot.com

Mihaily zei

Ik was ook van plan om een blogsale te gaan houden. Maar ik ben ook aan het rondkijken wat ik op de kop kan tikken. ;)
Hele leuke lakjes zitten ertussen!! Alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog uitvallen.. :(
Ik ga er nog even over nadenken.

pulkaa zei

is het ook mogelijk om op te halen, aangezien de verzendkosten erg hoog zijn?

Kelly zei

Hee! Ophalen is ook prima hoor! Woon je in de buurt?


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights