zondag 29 januari 2012

postheadericon Mijn favoriete lipsticks van het moment (januari '12)

Lipsticks ik ben er echt gek op. Ik kan er niet genoeg van hebben en moet mij wel eens inhouden, om niet iedere maand een lippenstift mee te nemen. Geef mij maar liever een goed gepigmenteerde lipstick, dan een plakkerige lipgloss. De laatste maanden gaat het erg goed en kocht ik de laatste lipstick dan ook in oktober. Benieuwd naar mijn favoriete lipsticks van dit moment?

Van links naar rechts:
MAC Cut a Caper
Kate Moss by Rimmel 03
MAC Plumful
MAC Chatterbox
Bourjois: Fuchsia Class
De prachtige nude lipstick Kate Moss by Rimmel in 03. Ik vind dit echt het allermooiste nude kleurtje voor mijn huid. De lipsticks van Kate Moss by Rimmel vind ik echt geweldig en het zijn grote favorieten van mij. Ik ben echt gek op de specifieke geur die aan deze lipsticks hangen.
MAC Cut a Caper. Deze lipstick behoort tot een limited edition en is dus helaas niet meer te koop. Misschien als je goed zoekt op Ebay, dat je deze lipstick zult vinden, maar meestal is hij dan wel erg prijzig. Deze prachtige peachy kleur daar ben ik echt onwijs gek op. Ik vind een peachy kleur al snel goed en erg mooi staan bij welke look dan ook.
MAC Chatterbox, mijn allereerste lipstick en behoort nog steeds tot één van mijn favorieten lipsticks. Een mooie roze, maar niet al te opvallende kleur. Roze lipsticks zijn al snel goed bij mij.
Mijn laaste aankoop van MAC namelijk de kleur Plumful. Ik kocht deze lipstick in de herfst, omdat ik op zoek was naar een echt 'herfstkleurtje' ik kwam uit bij de paars-rode kleur. Deze kleur staat prachtig met een ooglook met aarde- en of natuurtinten.
Mijn enige Bourjois lipstick in mijn stash, maar deze fel roze kleur is echt een favoriet van mij. Ik heb heel wat fellere kleuren lipstick in mijn stash. Ik draag vrij vaak wat natuurlijke kleur op mijn oogleden, waardoor ik het wel erg leuk vind om mijn lippen dan wat extra te accentueren met een fel kleurtje.

De laatste tijd, vooral het nu weer wat kouder word, krijg ik steeds meer vellen op mijn lippen, dat is ook wel te zien helaas. Voorheen scrubte ik mijn lippen vaak met de lipscrub van Lush. De laatste tijd werkt deze niet meer zo fijn, als dat ik hem eerst vond. Heeft iemand anders nog aanraders voor een andere lipscrub?

Wat vinden jullie van een favorieten artikel per make-up soort? Wat is/zijn jullie favoriete(n) lipstick(s) van dit moment?

29 comments:

Josephine zei

Wauw, ik vind MAC Cut a paper en rimmel erg mooi! Mijn favoriet op dit moment is E.L.F. Fiery Fuschia en eentje van L'oreal Paris die niet in Nederland verkrijgbaar is :)

amanda zei

Chatterbox is ook een van mijn favorieten :)

Charile zei

heel mooi! vooral die van kate moss :D

Paola zei

Ik vind het leuk om het zo in een artikel te zien! Grappig dat je favorieten allemaal wat duurder zijn! 

Liesbeth zei

Best felle kleuren, maar ze staan je wel allemaal goed. Ik draag niet zo vaak lippenstift, maar ik ga meestal ook voor een peachy kleurtje.

tamara zei

De nude lipstick van Rimmel is echt prachtig! Het lijkt me leuk als je vaker van dit soort artikels maakt

missbeautyetc zei

Ik ben heel erg fan van de Rimmel lipstick, de perfecte nude voor mij!

Sandra zei

Superleuk om te lezen!! Yes je mag dit soort artikels vaker maken :)

Mijn fave lipsticks van nu zijn: Gosh Darling en YSL RV 01 (beide nudes) en Revlon STrawberry Suede (knal en knal matte rode lipstick).

Ik "scrub" mijn lippen vaak met een baby-peuter tandenborsteltje  (die zijn superzacht). Daarnaast goed invetten; Carmex en Aquaphor zijn mijn fave's

PinkFairy zei

Chatterbox ziet er heel goed uit ^^ Mijn favorieten zijn eigenlijk al mijn lipsticks die ik heb... vind ze allemaal mooi :)

Angelique zei

Wat een mooie kleur zeg, die eerste!

Miranda zei

Wauw echt prachtige lipsticks

Laura zei

Cut a Caper van MAC heb ik ook. Inderdaad een mooi kleurtje! Ook Plumful vind ik er erg mooi uitzien. Ik draag zelf ook liever lipstick dan lipgloss.

LifeofLonneke zei

wauw ze zien er allemaal zo mooi uit 1
x

Femke Vrieswijk zei

echt mooie tinten allemaal :D

Kelly zei

De Revlon Strawberry ziet er echt prachtig uit! Die houd ik in mijn achterhoofd. Dank je wel voor de tips ten aanzien van het scrubben. Dit ga ik eens even proberen, want ik vind deze velletjes enorm irritant en het wordt alleen maar erger door de kou.

Kelly zei

Grappig hè en dat terwijl ik ook vrij veel budget producten gebruik!

shaeniquay zei

sorry, je kan echt geen lipstick zetten, gewoon niet

Nyria zei

Ik vind 03 van rimmel heel mooi.
Prachtige kleuren.
Liefs, xx

Kelly zei

Mag ik vragen wat je daar precies mee bedoelt?

Kimberley zei

Mijn favoriet is Saint Germain van MAC.  :) Lekker barbie roze!

Leontine zei

De Kate Moss in 3 heb ik ook en vind hem ook zo mooi nude. Wat ik altijd doe tegen de velletjes, is s ochtends als ik mijn gezicht was en dan afspoel met een washandje, even met het washandje over mijn lippen boenen. Door de ruwere structuur van het washandje scrub je je lippen ook en voor het opmaken altijd een beetje lipbalsem erop, zodra ik mijn lipstick op doe is er geen velletje meer te bekennen.

Kelly zei

Dank je wel voor je tip Leontine! Dit ga ik ook eens even proberen!

Kelly zei

De Saint Germain ziet er echt prachtig uit!

shaeniquay zei

nee meis
je lipstick skills zijn gwn niet high enough for een blog
jammerjoh ;)

Kelly zei

Ik waardeer in ieder geval je eerlijkheid! Ik ga proberen dit punt te verbeteren.

LottedeJ zei

Wat een mooie lipsticks! Chatterbox heb ik ook en die draag ik ook zooo graag. Plumful wil ik ook altijd nog heel graag, prachtige kleur!

Danielle30 zei

Wat is die van Rimmel Londen prachtig! Mijn favorieten is van Bourjois trouwens, een rood achtige. Niet glanzend waardoor het lijkt dat ik gewoon hele gepigmenteerde lippen heb!

Nicole zei

hele moie kleuren :)

Juudith zei

Mooie kleurtjes zegg!! jaa leuk een favorieten artikel per soort =D ben wel benieuwd wat jou favoriete producten zijn


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights