maandag 14 november 2011

postheadericon Reminder: Winacties op Diva of Geneva.

Op het moment lopen er drie winacties op mijn blog, die allemaal eindigen op 19 november '11. Op zondag 20 november maak ik de gelukkige winnaars bekend. Ik wilde de winacties nog even op een rijtje zetten, zodat iedereen die misschien een winactie gemist heb, ook nog de kans krijgt om mee te doen, voordat het niet meer kan en de winacties gesloten zijn.Wil je meedoen, of meer informatie bekijken over wat je moet doen voor de winacties, klinkt dan op de links.
  • Vanwege mijn eigen domein, heb ik een winactie georganiseerd waar jullie een prachtige peachy blush kunnen winnen van Sephora.
  • Je kan een prachtig Zoya of O.P.I. lakje winnen in deze winactie.
  • Of je kan meedoen aan een prachtig setje met ELF producten.
Voor de mensen die zich afvroegen of de eerder geplaatste comments in Intense Debate nog gelden, de comments die geplaats zijn gelden. Ik kan ze via de site van Intense Debate allemaal gelukkig nog zien, dus daar zijn geen enkele problemen mee.

5 comments:

Karen zei

ik doe al mee aan de leuke acties :D
xx

Unknown zei

Bedankt voor het herinneren!

Charlotte zei

superleuk al die winacties.
Ik doe aan alles mee:)

x

Evelien - www.ohmylush.nl zei

Even kijken of ik al meedoe! Leuke acties :)

Anoniem zei

Ik doe mee hoor, vind het zo'n mooie kleur blauw! Intens gewoon.
Ik ben Mabbina op twitter


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights