dinsdag 20 september 2011

postheadericon Shoplog - Essence lakjes (September 2011)

Ik had natuurlijk ook de vernieuwde lakjes gezien van Essence en ook ik kon natuurlijk het niet laten, om even een kijkje te nemen, hoe deze mooie, goedkoop geprijsde lakjes er uit zien. Ik stond ook echt te kwijlen voor het schap van Essence. Niet alle lakjes waren meer op voorraad, maar dit waren de schatjes die mijn aandacht trokken en snel in mijn winkelmandje verdwenen. Ik besloot om 5 lakjes mee te nemen, uit het vernieuwde schap en één van de lakjes uit de net nieuw geplaatste NATvenTUrista Limited Collection van Essence.

// Think Pink // Wake up! // Ultimate Pink // Time for Romance // Make it golden //

De lakjes van de nieuwe collectie van Essence, waren niet helemaal mijn ding. De gehele NATvenTUrista collectie is niets voor mij. Ik kocht alleen een eyeliner en het groene lakje. Te lichte kleuren en ik verwachte ook geen volledige dekking van de lakjes. Ik ben na het zien van diverse swatches, ook alleen blij dat ik dit lakje heb gekocht. Het is een apart mosgroen kleurtje, met lichte shimmers er in.

Swacthes van de Essence lakjes. Ik vond alle lakjes prima lakken, behalve make it golden. Ik vind de substantie van de nagellak erg dik, wat komt door de vele glitters die er in zitten. Ik ben ook niet zo'n glitterfan, maar dit glitterlakje, eveneens als time for romance besloot ik eens een kans te geven. Ultimate Pink, Wake Up en Barefoot through the moss zijn echt mijn favorieten.
 The Colour and Go lakjes van Essence zijn te verkijgen bij de Kruidvat of bij Trekpleister. De prijs van deze lakjes is net als altijd 1.29€ en het lakje uit de limited edition van Essence kost 1.79€.

Voordelen Essence lakken:
  • Zeer lage prijs: 1.29€
  • Schap wordt twee keer per jaar veranderd
  • Diversiteit aan kleuren
  • Houdbaarheid van de lakjes is in verhouding met de prijs erg goed
Nadelen:
  • Ik vind het flesje van de Colour and Go lijn, net even iets te klein, waardoor het lakken soms moeilijk gaat
  • Barefoot through the moss is van een limited edition, waarbij geld op =op
Zijn jullie ook fan van de Essence Colour and Go lakken? Hebben jullie nog wat leuke kleuren weten te scoren?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights