donderdag 1 september 2011

postheadericon Random Outfits Augustus

Op één van de weinige zomerse dagen in Augustus. Ik vind het erg lastig om 'leuk' te kijken als de zon schijnt, dan ga ik wat zitten te knijpen. Let daar maar niet op!

//Hempje: Vila // Giletje: CA // Broeklegging: Pieces // Riem: Intercity (Vero Moda) // Havaianas
//Armbandjes: Pandora en HM //Bloem: HM

Ik kwam op mijn camera, nog twee outfits tegen, waar ik niet zoveel foto's van had laten maken, maar die ik wel met jullie wilden delen. Vandaar dat het makkelijk kon om beide foto's in één artikel te plaatsen. Ik vind het erg leuk om outfits met jullie te delen, ben altijd erg benieuwd of jullie het wat vinden, of dat het echt totaal niet jouw ding is. Benieuwd naar mijn outfits?

Ik ben dol op kleding en ik heb ook echt een kast vol, maar soms zie ik dan meiden over straat lopen, die er prachtig uitzien en het altijd zo goed weten te combineren met elkaar. Sommige meiden hebben zo goed gevoel voor mode, die staat ook alles. Ik houd het vaak bij veilig en misschien zelfs wel te veilig. Toch kan ik ook positief over mijzelf zeggen dat ik er leuk uit zie!


// Vestje: Vero Moda // Hempje: Vila // Rok: HM // Legging: Pieces // Schoenen: Winkeltje in Amsterdam


Wat vinden jullie van mijn outfits? Welke outfit vind je mooier, of zou je sneller aantrekken?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights