donderdag 29 september 2011

postheadericon Nagellaktag

Vorige week kreeg ik van Eve van BeautyNL een superleuke tag toegestuurd. Eve weet namelijk hoe gek ik ben op lakjes en ik vond het een hele eer dat ze mij getagged heeft. Tags zijn soms ook erg lastig te beantwoorden, soms te pijnlijk, omdat je dan pas echt ziet, hoeveel lakjes je in je bezit hebt.

Uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?
Ik heb ze even snel geteld, want dat heb ik nog nooit gedaan. Als je iets telt, dan word je er zo mee geconfronteerd dat je eigenlijk veels te veel lakjes heb. Dat het misschien wel een echte verslaving is. Ik kwam uit op ongeveer 240 lakjes.



Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Ik bezit de meeste lakjes van het merk China Glaze. China Glaze vind ik een erg fijn en een merk wat ook niet al te duur is. Voor een paar euro kan je even van de honderden kleuren van China Glaze aanschaffen. China Glaze komt regelmatig met (seizoens) collecties en ik kan vaak niet wachten tot er een collectie uitkomt. De ene keer is het wel mijn ding en wil ik zowat alles hebben, maar soms koop ik ook geen één lakje van de collectie.

Wat is de meest voorkomende kleur?

De meestvoorkomende kleur in mijn stash is roze en koraalkleurig.

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik denk dat ik alles wel in mijn bezit heb. Ik ben voor mijn nagellakrek gaan staan en ik heb zelfs cracklelakken in mijn stash, die ik zelf niet zo geweldig vind.

Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam)?
Ik draag het meest koraalkleurige nagellak.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Ik heb een lakje van Misa - Mega Margarita en ik heb het een keer geswatchd, maar het is gewoon echt niet mijn ding. Weggooien kan ik niet, dus het staat maar voor niets tussen mijn andere lakken.




Gebruik je een basecoat?
Ik gebruik altijd een basecoat, zelfs alleen maar als ik een kleurtje ga swatchen.

Gebruik je een Topcoat?
Ik gebruik meestal een topcoat, soms heb ik gewoon geen zin om nog een laagje er over heen te doen en dan laat ik de topcoat zitten. Wel merk ik dan meteen dat mijn nagellak sneller chipt. Ik gebruik de topcoat van Poshé.

Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart?
Ik werk liever met stempels, want ik heb niet een hele stevige kant, waar ik zonder te bibberen strakke lijnen mee kunt trekken. Ik vind creaties uit de losse hand vaak prachtig om naar te kijken, helaas is het alleen niet voor mij weggelegd. Met stempels kun je gelukkig ook hele leuke dingen maken. Ik moet ook echt weer eens gaan nailarten, maar heb er vaak gewoon weg geen tijd voor.

Hou je van shimmers/glitters of liever een creme finish?
Ik ben een echte creme finish persoon. De glitterlakjes zijn bij mij op twee handen te tellen. De meeste glitterlakjes, bevatten vaak holografische deeltjes en die vind ik dan wel weer leuk. Alleen maar glitters op mijn nagels, nee dat is totaal niets voor mij.

Voel je je kaal zonder nagellak?
Ik voel mij erg kaal zonder nagellak, maar toch draag ik het doordeweeks niet erg vaak. Ik werk in de kinderopvang en ik moet zoveel met mijn handen doen, dat mijn nagellak het dan niet overleefd. Zonde eigenlijk dat ik het niet al te vaak kan dragen.

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Ik ben zaterdag naar de beurs geweest en daar heb ik 8 nieuwe lakken aangeschaft.

Ik ga geen mensen taggen, omdat ik deze tag al erg veel voorbij heb zien komen. Vind je het een leuke tag, dan mag je hem natuurlijk overnemen!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights