woensdag 28 september 2011

postheadericon Geshopt: Catrice Lakken

Een tijdje geleden liet ik de nieuwe lakken van Essence zien. Dezelfde dag  kocht ik ook vier nieuwe lakken van Catrice. Niet alle nieuwe lakken spreken mij aan en dit waren wel de lakjes waar ik wel benieuwd naar was. Catrice vind ik een erg fijn budgetmerk en vooral de nagellakjes zijn toch wel favoriet van mij. Ik bezit op dit moment 29 Catrice lakken, want ik zelf nog best wel vind meevallen.

After-eight // Jade is not my name // Goldfinger // Rusty but sexy

De vernieuwde lakjes van Catrice zullen nu overal wel in de winkel liggen en kosten zoals wij gewend zijn van Catrice 2.49€ wat een heerlijk budgetprijsje is voor deze lakken. Het is erg fijn dat Catrice twee keer per jaar een groot deel van zijn schappen vernieuwd. Ik ben altijd erg benieuwd wat Catrice voor leuke lakken heeft verzonnen. Ik vind de namen vaak ook erg leuk bedacht en er is ook vaak echt over nagedacht.

Wat vinden jullie van de vernieuwde collectie van Catrice? Hebben jullie al wat gekocht uit het vernieuwde schap?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights