zondag 18 september 2011

postheadericon 70's Chic By HM

HM weet de laatste tijd weer de één na de andere leuke collectie te maken. De lijn bestaat uit veel a-lijnen, veel rechte modellen, die je figuur niet altijd ten goede laten uitkomen. Ik vind een paar dingen met een a-lijn wel erg in mijn kast staan, maar ik vind het daarnaast ook leuk, als mijn vormen, voor zover ik die heb, aardig te zien zijn in mijn kledingstijlen. Er zijn dan ook in de collectie wel wat mooi gevormde jurkjes te vinden. Ik houd zelf van afwisseling. Van stoer, tot strakke a-lijnen, een romantische lieve preppy look, of the girl next door. Vooral als ik wat meer tijd heb, als ik niet hoef te werken, dan kijk ik graag nog een keer extra in mijn kast, om wat leuks te combineren. Op mijn werk moet ik toch makkelijke, niet zo spectaculaire kleding aan. Ik heb dan ook weer wat te wensen van de nieuwe collectie.





Een kleine, bescheiden wishlist met leuke prijsjes.

1. Een jurk met een panter print. Ik ben gek op panter of tijger printjes, ik heb daar ook echt een zwak voor. Van bikini's, sieraden, sjaals, shirtjes en tassen. Ik heb het allemaal in huis, alleen nog geen jurkje, daarom zou ik deze graag aan mijn collectie willen toevoegen. 14.95€
2.Een blousje, met één van de trends van de laatste tijd, paarden je kleding. Ik weet niet of deze blouse mij zal staan, of dat het te kinderlijk staat? Ik vind het vest wat Marly van der Velden (Nina GTST) met van deze paarden er op, haar namelijk erg leuk staan. 19.95€
3. Groen jurkje in een a lijn. Dit jurkje is erg hoog gesloten, maar het jurkje lijkt mij erg mooi van kleur en met een riem om mijn middel heen, heb ik het idee dat het mij wel zal staan. 24.95€
4. Deze blouse lijkt mij echt prachtig voor een feestje, op de wat koudere dagen. 9.95€

Hebben jullie de laatste tijd nog wat besteld uit de HM shop? Ik moet eerlijk bekennen, na een hoop gezeur de laatste tijd met leveringen, dat het nu de laatste tijd weer helemaal goed gaat.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights