vrijdag 12 augustus 2011

postheadericon Weekendje naar Maastricht


Vandaag (vrijdag 12 augustus) ga ik met mijn vriend Timothy 3 dagen naar Maastricht. We gunde onszelf nog lekker een weekendje weg dit jaar, dus na twijfelen naar welke stad wij zouden gaan, hebben wij gekozen voor Maastricht. Omdat we wegens mijn afstuderen, er voor heb gekozen om in de herfstvakantie op vakantie te gaan, moesten we er ook nog in de zomer een weekendje uit. De herfstvakantie duurt nog zolang, dus daarom hebben wij besloten om er nog lekker een weekendje uit wilde. De weersomstandigheden zien er alleen niet te best uit helaas. Ik zelf ben daarom 3 dagen niet instaat om te reageren op comments, of op blogposts van jullie. Maandag moet ik helaas gewoon weer om 7 uur beginnen, dus in de avond heb ik al mijn aandacht weer voor mijn blog en voor jullie. Ik zal af en toe wel wat tweets plaatsen, maar ik ben niet zo actief als normaal op twitter. Voor de mensen die mij nog niet volgen, hier is mijn twitter. Ik heb wel diverse artikelen in gepland, dus jullie kunnen net als gewoon iedere dag een update verwachten om 6 uur!

Tot snel!

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights