zaterdag 20 augustus 2011

postheadericon Summer EOTD

Het weerbericht, wat ik al aan het begin van de week gespot had voor zaterdag, werd met de loop van de dagen steeds beter. Eindelijk zie ik eens een volle zon op de weerkaart staan. Eindelijk heb ik het gevoel dat het augustus is en geen oktober. Ik heb nog nooit zoveel regen gezien in de zomer, als dit jaar. Normaal ga ik ook altijd wel twee weken naar het buitenland, maar dit jaar is het allemaal wat later gepland en ga ik pas in oktober naar de zon toe. Ik heb met al mijn zomerse kleuren om mijn nagels, mijn zomerse kleding, de colourblocking trend, de zomer in huis geprobeerd te halen, maar tevergeefs, het zomergevoel kreeg ik helaas niet. Ik heb nog nooit mijn Uggs aangehad in augustus, maar dit jaar al wel. Ik heb mijn dikkere jas, al een paar keer uit de kast gehaald, toen er weer 16 mm voorspeld werd in het weekend. Ik heb gebarbecued met noodweer en de herfstcollecties zijn al onderweg naar mij, maar nu is het eindelijk zover. Mijn bikini, zonnebrand, zomerjurkje en mijn zonnebril komen tevoorschijn en ik ga vandaag alleen maar van de zon genieten.  Eindelijk kan ik weer gestressd voor mijn kast staan, welke van mijn tien bikini's ik toch aan moet, want op dat moment, vind ik ze allemaal toch niet meer zo leuk, dan dat ik ze kocht.Zon wat heb ik jou toch vreselijk gemist. Met mijn EOTD kom ik nu wel in de stemming! Ik ben stiekem wel een beetje trots namelijk op mijn EOTD.

De kleuren van mijn ooglook zijn afkomstig van het Sleek palette Curaçao.



Wat vinden jullie van mijn EOTD? 

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights