maandag 4 juli 2011

postheadericon NYX lipsticks


Vorige week bestelde ik bij de boozyshop.nl vier NYX lipsticks! Ik heb gekozen voor de kleuren Peach Bellini, Gala, Fix & Rose bud. Al een hele lange tijd wilde ik NYX lipsticks gaan bestellen, maar er waren zo onwijs veel kleuren dat ik geen idee had welke kleur ik nou mooi vond haha. Ik heb echt een paar uur er overgedaan om te kunnen kiezen welke kleuren ik wilde hebben! De lipsticks kosten 2.50€ per stuk.

 Rose Bud, Fig, Gala en Peach Bellini


 Peach Bellini
 Gala
 Fig
Rose bud

Ik vind Fig echt de mooiste kleur die er tussen zit. Ik vind Gala heel erg licht bij mijzelf. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Wat vinden jullie van de lichte kleur Gala? Staat het mij, of is het echt te licht?

Liefs,

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights