maandag 18 juli 2011

postheadericon Nieuwe H&M Collecties

Vanmorgen vroeg zag ik de prachtige two sides of a story op H&M. Het is een filmpje, waarin twee totaal verschillende looks worden laten zien in verschillende outfits. Ik vind het echt prachtig opgenomen en de outfits zijn echt prachtig. Wil je het ook graag zien? Klik dan op: Two Sides Of A Story. Ik vind de eerste outfit echt prachtig!
Een deel van de najaarscollectie staat ook sinds vanmorgen online en er zijn echt prachtige truien en jassen te vinden. De najaarscollectie is geïnspireerd door de sixties, met korte jurkjes en erg veel kant en ik vind het echt een prachtige stijl, die bij mij past! Bekijk de Latest Trend op H&M.

Zoals jullie weten ben ik echt dol op H&M. H&M heb leuke betaalbare kleding in veel verschillende stijlen. De zomercollectie vond ik niet helemaal mijn ding en daar heb ik ook vrij weinig van gekocht voor mijn doen dan. Normaal komen er best wel wat H&M pakketjes, maar dat viel de laatste tijd erg mee. Ik bestel altijd best wel wat items, maar meestal gaat toch de helft wel weer terug naar H&M, omdat het dan toch niet lekker zit of toch niet zo mooi staat zoals ik in gedachten had. Wel heb ik laatst wat besteld uit de Colour blocking Collectie. Deze collectie is wel weer echt helemaal mijn ding en ik vind het erg moeilijk om wat te bestellen er is echt teveel keus voor mij op dit moment. Ik heb een kleine wishlist gemaakt!

Wat vinden jullie van de Two sides of a story & de najaarscollectie? Spreekt het jullie aan? Hebben jullie nog wat besteld of op een wishlist staan?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights