zaterdag 30 juli 2011

postheadericon MIjn favoriete muzieknummers op dit moment (Juli)

Ik wil wat nieuwe rubrieken gaan beginnen om mijn blog. Ik ben gek heel erg gek op muziek, op het moment heb ik, na een grote schoonmaak in mijn I-Tunes, 8340 nummers dat staat gelijk aan 23,8 dagen aan muziek. Ik vind dat eigenlijk best veel GB aan muziek. Daarom leek het mij leuk om zo'n één keer in de maand wat favoriete nummers van het moment met jullie te delen. De nummers staan gewoon in willekeurige volgorde en het heeft niets te maken welk nummer ik leuker vind dan de andere. Benieuwd naar mijn favoriete nummers van dit moment?



Beyoncé - Start over
Beyoncé vind ik echt één van de beste vrouwelijke RnB artiesten allertijden. Ik ben al fan van haar sinds het begin van Destiny's Child en toen ze besloot om solo te gaan vond ik haar steeds leuker worden. Haar drie cd's heb ik grijsgedraaid en ook nummers van haar nieuwe cd four, zijn te vinden in mijn meest afgespeelde nummers in mijn I-Tunes. De tekst van dit nummer vind ik echt prachtig.

Jill Scott Ft. Anthony Hamilton - So in love
Jill Scott heeft ook vorige maand een nieuw album uitgebracht. Er staan geweldige nummers op haar album. Dit duet met Anthony vind ik echt geweldig. Ik denk niet dat heel veel mensen dit nummer kennen, maar het is echt de moeite waard om het te luisteren. 


Jagged Edge- Flow through my veins
In mijn tienerjaren was ik helemaal gek op Jagged Edge en nog steeds kan ik uren naar deze Amerikaanse Rnb band. Vorige week ontdekte ik dat deze groep een nieuwe album uit had en ik heb al een favoriet van het album. 


Eminem Ft. Bruno Mars -Lighters
De stem van Bruno Mars in het begin, echt prachtig, een kippenvel momentje toen ik dit nummer voor de eerste keer voorbij hoorde komen. Eminem vind ik ook wel aardig, maar ik vind niet de beste nummers van Eminem. Bruno Mars maakt het liedje voor mij leuk en daarom kan ik Eminem in dit nummer wel waarderen.

Vonden jullie het leuk om een keer mijn favorieten te zien van de laatste maand? Ik denk dat niet iedereen mijn muzieksmaak even leuk vindt, want ik hoor wel vaker dat ik alleen maar dezelfde 'soort' muziek luister. Ik heb wel een eigen smaak muziek vind ik. Ik vind ook best wel wat top 40 nummers leuk, Adele bijvoorbeeld die vind ik echt helemaal geweldig, of Usher. Amy Winehouse maakte trouwens ook echt prachtige muziek. Ik ben ook een groot fan van haar muziek. 
Wat zijn jullie favoriete nummers op dit moment?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights