zondag 17 juli 2011

postheadericon EOTD - Sleek Curaçao

In de pre-order van http://www.enchantra.eu/ bestelde ik het Sleek - Oh so special palette en het Curaçao palette. Ik ga geen swatches laten zien omdat het een beetje uitgekauwd is om nu ook nog  eens swatches te gaan plaatsen van beide palettes. Ik heb ze op verschillende blogs al echt te vaak voorbij zien komen. Het Curaçao palette is onderdeel uit de Limited Edition Caribbean. Ik begin gewoon met een look van het Curaçao palette. In het Curaçao palette zitten felle kleurtjes die je meteen doen denken aan de leuke felle gekleurden huisjes van Curaçao. Dolgraag zou ik nog een keer naar dit prachtige eiland afreizen, om daar lekker op vakantie te gaan. Ik zou draag graag een keer, als mijn vriend en ik allebei een vaste baan hebben, naar toe willen gaan. Zo'n reis kost toch behoorlijk van geld en als ik ga dan wil ik het ook wel echt goed doen.

Ik wilde een wat extremere look gaan maken, iets wat ik niet dagelijks zal dragen. Ik had gewoon eens even in om lekker te gaan experimenteren. Ik heb dit palette speciaal besteld, om eens wat kleur in mijn make up stash aan te brengen. Ik heb deze keer geen FOTD ervan gemaakt, omdat ik lekker in mijn pyama aan het spelen met make up was. De volgende keer zal ik snel weer een FOTD foto erbij maken. Het experimenteren is zeker goed gelukt! Ik vind het een mooie look geworden, die ik wel naar een zomers feestje zou kunnen dragen. Voor de rest zou ik dan wel mijn make up erg rustig houden, omdat je ogen er al genoeg uitknallen.

Wat vinden jullie van deze look? Zouden jullie dit dragen?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights