vrijdag 22 juli 2011

postheadericon Besteld; Nieuwe lakjes

Een tijdje geleden heb ik op Enchantra & op E-Bay lakjes besteld en deze zijn nu al een tijdje binnen. Van links naar rechts. Mijn eerste Misa lakje in de kleur Mega Margarita, Color Club- All about town & China Glaze - V. Ik vind All about town en V prachtige lakjes. Over Mega Magarita twijfel ik heel erg. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.

 Ik ben gewoon niet zo dol op glitterlakjes, maar na het niet van wat swatches vond ik Mega Margarita toch een erg leuk lakje. Ik ben meer een crème lakjes persoon. Holografisch vind ik dan wel weer erg vet, maar alleen maar glitters dat is niets voor mij. Ik kijk het nog even aan met Mega Margarita en anders kan ik er vast wel iemand blij mee maken!

Naar welk lakje zijn jullie het meest benieuwd?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights