donderdag 30 juni 2011

postheadericon Tag: How much you've changed

Van Maud van beautybeforebreakfast.blogspot.com kreeg ik deze onwijs leuk tag en ik ben op een vrij moment in mijn foto boeken gedoken om wat leuke foto's uit de zoeken. Ik ben dol op foto's, maar in mijn fotoboeken van vroeger zijn maar weinig leuke foto's te vinden, waar ik op sta. Het merendeels van de foto's wat ik ben tegen gekomen zijn foto's van de omgeving. Ik heb de leukste voor jullie ingescand.


 Kleine Kelly, hier ben ik ongeveer ander half jaar!

 Hier ben ik ongeveer 3 jaar!
 1995, dat maakte mij toen 7 jaar oud
 Hier ben ik een jaar of 9!
 Schoolfoto van groep 6, hier ben ik 10 jaar!
 Hier ben ik denk ik al een jaar 15. Ik mis heel veel foto's in de periode van 10 tot 15 jaar.
 Hier ben ik 18 jaar!
 Hier ben ik ook zo rond de 19 jaar!
 Vakantie Mallorca, hier ben ik 20 jaar

Weer op vakantie naar Mallorca, 21 jaar.
 Mallorca, 21 jaar.
 Mallorca 21 jaar.
 Turkije, 22 jaar. Deze foto's zijn vorig jaar genomen
Turkije vorig jaar.

 Januari 2011

 Mei 2011
 Juni 2011
Juni 2011

Wat een berg foto's! Ik vond het echt enorm leuk werk om uit te zoeken en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Je ziet mijn haar in de jaren door veranderen van licht naar donker en op het moment ben ik weer iets lichter dan op de laatste foto te zien is.

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights