donderdag 2 juni 2011

postheadericon Nfu Oh #51


Vannacht heb ik eindelijk eens een paar uurtjes achter elkaar doorgeslapen, dus ik voelde mij wel even goed genoeg om een blogpost te schrijven voor jullie. Daarna duik ik snel weer mijn bed in, want ik heb echt 0 energie gewoon om iets te doen. Vandaag laat ik Nfu Oh 51 zien, die ik in Maart op de beauty beurs heb gekocht. Ik heb hem wel eerder opgehad, maar het was steeds niet erg mooi weer om er foto's van te maken. Zo'n lakje hoort namelijk in de zon gefotografeerd te worden. Het effect is dan zo mooi te zien!
 Een prachtige blauw lakje, met mooie gekleurde flakies.
Op deze foto's draag ik 4! laagjes voordat hij eindelijk een beetje dekkend is. Nou weet ik dat niet iedereen daar het geduld voor heeft. Je zou dit kunnen verhelpen, door hem bijv. over een zwarte nagellak aan te brengen. Ik ben zelf niet zo van de zwarte lak, dus ik vind dit zelf het mooiste effect geven.

Wat vinden jullie van dit prachtige lakje?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights