maandag 30 mei 2011

postheadericon Trind Caring Color CC116


Onlangs bestelde ik via een aanbieding op IChica 8 Trind Caring Colors lakken voor maar 19.95. De kleuren die je kreeg, zijn allemaal roze en rode tinten. Ik twijfelde eerst heel erg voordat ik ging bestellen, omdat niet alle kleuren helemaal mijn ding waren. Aan de andere kant was het natuurlijk een top aanbieding, want normaal is een Trind lakje €9.95 per stuk.  Ik twitterde de aanbieding en een paar mensen reageerde dat ik het moest doen! Ik heb ze dus maar snel besteld en de lakjes die ik echt niets voor mij vindt, kan ik altijd nog weggeven via een winactie!

 De lakjes van Trind hebben helaas geen namen, maar nummers. Dit is nummer CC116 en het is een prachtige rode kleur!

 Ik heb dit lakje alleen maar even om gedaan om te swatchen, dus ik kan niets zeggen over de houdbaarheid van het lakje. Op de foto's draag ik 2 laagjes CC116. Met één laagje is het lakje al zo goed als dekkend. Voor de intensiteit van de kleur, breng ik altijd 2 laagjes aan. Ik vind de kleur dan vaak net iets mooier uitkomen.

Ik vind het altijd een hel om rode nagellak af te halen. Deze had dat ook en ik had hem zelfs alleen nog maar opgehad om te swatchen. Laat staan als ik hem een paar dagen op heb gehad. Ik vind dit altijd wel een minpunt aan rode nagellak.


Hebben jullie ervaring met de lakken van Trind?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights