donderdag 19 mei 2011

postheadericon Too Faced Romantic Eye


Ik moest en zou dit palette hebben, na het zien van de eerste swatches. Ik rende uit school naar de Sephora toe, om te kijken wat ze nog hadden liggen. Ik had knallende koppijn, maar ik moest en zou d'r even geweest zijn! Ik heb daar echt een half uur rond gelopen en ik heb verschillende palettes in mijn handen gehad. Dit palette vond ik toch echt het mooiste! Ik vind het een prachtig palette, met veel natuurlijke kleuren, die mij echt op het lijf geschreven staan. Ik houd niet van drukke en schreeuwende kleuren, dus dit palette is echt ideaal voor mij.


Kijk deze prachtige kleuren nou. Je kan hier echt zoveel kanten mee op!!
De swatches op mijn arm zijn zonder oogschaduwbasis en met één veeg zijn deze kleuren al zo gepigmenteerd. Ik denk dat de kleuren nog mooier uitkomen op een oogschaduwbasis. Ik ga snel een look maken met dit palette, ik kan niet wachten om hem uit te testen.

Ik kocht dit palette voor 30€ bij de Sephora. Het palette is normaal 40€, maar Sephora heeft momenteel een actie, 25% korting op alle make up! Dus dat was zeker meegenomen! Ik mocht hem van mijzelf kopen, als beloning voor het harde werken aan mijn scriptie!

Wat vinden jullie van dit palette? Hebben jullie al één van de palettes gescoord bij de Sephora?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights