woensdag 4 mei 2011

postheadericon Aankopen Essence You Rock (LE)

Laat het seizoen van de openlucht concerten maar beginnen – het is tijd voor harde muziek, wild haar en feesten of je leven ervan afhangt! essence heeft de ultieme must-haves voor een coole festivallook. met langhoudende texturen en handige hulpjes om je mee op te frissen op het kampeerterrein. de trend editie “you rock!” geeft je de ultieme rock & roll stijl. in mei en juni 2011 willen alle fans het podium op – met producten die ‘rocken’. Bron
Ik kwam op steeds meer blogs deze nieuwe limited edition (LE) tegen van Essence. Ik dacht dat hij pas in de maand juni zou uitkomen, maar opeens was de collectie volgens verschillende bloggers in meerdere filialen te vinden. Ik had geen tijd om naar de winkel te gaan, dus ik was zoals gewoonlijk weer eens aan de late kant op wat te scoren. Tot mijn grote verbazing waren er nog 3 nagellakjes in de winkel, het palette en de lipstain! Ik ben vaak te laat met LE de scoren van Essence of Catrice, omdat ze in de filialen waar ik kom of maar 1 of 2 x worden afgeleverd, of helemaal niet komen. 

Ik heb deze week helaas weinig tijd om te bloggen. Ik heb weinig tijd gehad om voor uit te werken. Dit ervaar ik nu, waardoor ik sommige dagen geen post heb. Voor mij is het op dit moment niet mogelijk om iedere dag te posten.

14 comments:

Maccia zei

Vooral die eerste twee flesjes nagellak lijken mij erg mooi. Doe gewoon rustig aan met je posts, dat zit wel snor :)

Maccia zei

Vooral die eerste twee flesjes nagellak lijken mij erg mooi. Doe gewoon rustig aan met je posts, dat zit wel snor :)

NailGloss zei

Leuke dingen heb je gekocht!

Beautyill zei

Leuke spulletjes! Ben vooral benieuwd naar je mening over de oogschaduw want deze schijnt niet zo best te zijn..

Anoniem zei

Leuke aankoopjes, die oogschaduw lijkt me wel wat!

Tessa zei

Ik ben toch wel heel erg benieuwd :D!

Anoniem zei

Zelf ben ik niet zo weg van deze collectie maar ik ben idd ook wel benieuwd naar de oogschaduw! xx

Jorna zei

...Die paarse lak! <3 Wanna have! Leuke LE, dit. Heb hem nog niet gespot in de winkels, helaas. :(

Steph zei

Ik heb een nagellakje van deze collectie gekocht en ik vind het niet echt fijn werken vanwege de kleine kwast. Over de kleur ben ik wel enthousiast. Ze zijn ook zo lekker goedkoop!

Eve zei

Goede aankopen! Ben benieuwd naar je mening over de oogschaduw!

Tatjana zei

Fijne aankoopjes!
De nagellak is erg prettig, heb helaas alleen maar Let me in pink gekocht. :(

Admin zei

Leuke dingen heb je gekocht, ben benieuwd naar die lakjes maar ik twijfel ze te kopen:p

Anoniem zei

Hee meid, Ik heb zojuist een eigen domein gekocht. Kalypso bestaat niet meer, ik dacht ik breng je even op de hoogte. Ik volg je gewoon verder. Alleen dan onder de nieuwe naam BeautyForGirls. Ik heb de spray van deze collectie gekocht. Die wilde ik wel eens proberen. Ook heb ik dat handige kammetje met spiegel in een gekocht :)
Liefs, xxx

Shirley zei

Gave aankopen zeg :-)


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights