zaterdag 5 maart 2011

postheadericon Pinklicious van Lamoon

Vorige week bestelde ik op de webshop van Lamoon Jewelry prachtige zelfgemaakte oorbellen.
De eigenaresse van de webshop LaMoon is Mirjam de Wit is, nog maar 19 jaar en heeft nu al een succesvolle webshop.  Al haar sieraden zijn door haarzelf handgemaakt.

Het is zeker leuk om even een kijkje op haar webshop te nemen. Dat raad ik zeker aan!
Ze heeft van alles in het assortiment oorbellen, ringen, kettingen, armbanden etc. Ik heb haar nog maar net ontdekt, maar ik ben nu al fan van de sieraden die zij maakt!

Kijk mee naar de foto's!
De oorbellen kwamen goed verpakt binnen en ze zaten in een schattig zakje! Er zat ook een lief handgeschreven kaartje bij echt super lief!

 De pinklicious! Wat een prachtige oorbellen he! Ik was er gelijk verliefd op!

Wat vinden jullie van deze oorbellen?
  Hebben jullie al sieraden besteld bij Lamoon?

Liefs,

9 comments:

Lies zei

Ah! Wat schattig! Echt super leuk :)

Tessa zei

hahaha kell je krijgt al chinese berichten op je blog, je hebt het helemaal voor elkaar :P...!


Wat een mooie oorbellen, ze staan je ook écht heel mooi!

Liefs

Eve zei

Hartstikke leuk! Ik heb heel kort haar en dan vind ik lange oorbellen nooit zo leuk, maar als mijn haar langer zou zijn, zou ik zeker zoiets dragen!

NailsbyLaura zei

Hmm nee niet echt iets voor mij!

Evelien zei

schattige oorbellen hoor :)

Anoniem zei

Wauw, die zijn onwijs leuk. die staan je vast heel goed. Leuke kleurtjes ook.
Liefs, xxx

La Moon zei

Leuk om te lezen dat je er blij mee bent.

Ze staan je prachtig!

Liefs Mirjam de Wit
La Moon

Shirley zei

Prachtige oorbellen!

Femke zei

Zien er echt prachtig uit! IK heb al een tijdje een ring van haar op het oog..


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights