vrijdag 17 augustus 2012

postheadericon L'Orèal Color Infaillable 002 Hourglass Beige

Ik was een tijd geleden op zoek naar een goede highlighter voor mijn wenkbrauwbot en voor mijn binnenste ooghoeken. Ik ging op zoek naar een koele kleur, want ik heb genoeg warme tinten oogschaduw en highlighters. De Hourglass Beige leek mij wel wat toen ik hem snel swatchte op mijn hand. Ik besloot hem met een 2e gratis actie toen mee te nemen. Dan hebben de producten nog een leuk prijsje om het uit te proberen. Kijk snel mee naar mijn review..
De Infaillable oogschaduws is een losse oogschaduw gepressed in een potje. Het is even wennen om om te gaan met losse oogschaduw of te wel pigmenten, omdat de kans op fall-out ontzettend groot is. Wanneer ik voor het eerst met een losse oogschaduw aan het werk ga, dan doe ik mijn foundation als laatste, omdat het echt even wennen is met een losse oogschaduw en zeker in het begin zit er meer op je wang dan op je ooglid. Je moet je kwast erg goed aftikken, dit zorgt er voor dat het overtollige poeder niet op je gezicht terecht komt, maar gewoon in het potje.
De Infaillable oogschaduws zijn zeker niet budget, maar dat verwacht ik ook niet van een merk zoals L'orèal. Voor Hourglass Beige betaal je €11.50 en dat vind ik aan de dure kant. Gelukkig hebben verschillende drogisterijen regelmatig 1+1 acties, waarbij je Hourglass Beige voor een leuk prijsje kan scoren. Als jullie nog op zoek zijn naar een goede highlighter voor oogschaduw, vind hem niet geschikt voor de wangen te highlighten. Catrice heeft sinds kort een hele goede en mooie highlighter uitgebracht voor een leuk budgetprijsje. Deze is wel erg geschikt voor op de wangen. Ik zou hem jullie graag willen laten zien, maar ik heb hem helaas nog niet in mijn bezit, omdat Kruidvat in Zaandam ontzettend traag is met het aanvullen van nieuwe make-up producten grrr.

Gebruiken jullie wel eens highlighter in je binnenste ooghoeken of bij je wenkbrauwpot? Of sla je de highlighter over?

9 comments:

Chantal zei

Wat een supermooi kleurtje, op dit moment gebruik ik de kleur Bow uit het Sleek Oh So Special palette als highlighter :-)

Monique zei

Mooie leur hoor. Ik vind glitter in mn binnenste ooghoek echt niet mooi! accentueert het te veel voor mij en lijkt het alsof ik scheel kijk. Wel onder de wenkbrauw gebruik ik graag een highlighter.

Charile zei

Super mooie kleur! Als hij wat goedkoper was geweest had ik hem wel gekocht :)

Joyce zei

Bij ons in het dorp had de DA tijdens de braderie een actie 5 voor producten voor 7,50 of 2 euro per los product. Toevallig werkte mijn tante daar en ik had de avond van te voren gevraagd wat er nou allemaal in die bak lag. En deze lag er ook. De volgende dag ben ik om 9 uur bij de stand gaan staan en kon ik deze bemachtigen met ook nog een mooie licht roze kleur. Ik ben er zo blij mee! Zeker voor die spotprijsjes! (ik had uiteindelijk voor 25 euro aan make up daar gekocht, wat kan een mens toch blij worden ;) )

PinkFairy zei

ik ben gek op Infaillable oogschaduws, heb er een paar van :) maar ik heb ze eigenlijk nooit ervaren als geperste losse oogschaduw, meer als een mousse! zo zie je maar :P en ik heb eigenlijk ook geen last van fallout, misschien kan het ook aan het kwastje liggen waarmee je het aanbrengt.

Pippi van Merwijk zei

Ik gebruik nooit een highlighter, maar ik ga het nu maar eens proberen

Miranda zei

Ik vind hem echt heel erg mooi;D

Miss Langhaar zei

Heel erg mooi kleurtje!

Ester zei

Mooi kleurtje! Ik heb staan te twijfelen of ik een lipstick zou kopen uit deze lijn maar het uiteindelijk niet gedaan. Vond ze ten eerste superduur en daarnaast las ik niet al te geweldige review over schilferende lippen en de kleur die je er echt af moest schrobben. Dat laatste kan ik me wel iets bij voorstellen; ik had er één getest op mijn hand en 3 dagen later zat het er, ondanks douchen en wassen, nog steeds op!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights