woensdag 15 augustus 2012

postheadericon Back to basics

Hoi lieve volgers! Ik ben weer terug van weggeweest. Dit klinkt wel heel erg, maar ik heb de laatste paar weken mijn site en mijn volgers voor mijn gevoel onwijs verwaarloosd. Ik heb het bloggen onwijs gemist, dat klinkt misschien gek omdat ik het voor de rest onwijs druk had. Bloggen is een grote hobby voor mij en ik vond het echt heel erg om dit even te moeten laten vallen. Ik kon gewoon niet mijn blog helemaal stil leggen, want ik vind het belangrijk dat ik ook regelmatig update. 

Ik ben er dus weer en ik ga alles weer oppakken zoals het was. Back to basics dus! Jullie kunnen dus iedere dag weer een artikel verwachten om 6 uur in de ochtend. In de middag kan er eventueel nog een twee artikel online komen. Mocht er een advertorial of een gastblog online komen, dan komt er sowieso nog een tweede artikel online. Een artikel zoals jullie van mijn gewend zijn komt dan of als eerste artikel, of als tweede artikel. Ik wil namelijk een advertorial niet in plaats van een gewoon artikel plaatsen, maar als extra.

Er is al een paar keer gevraagd of ik een gehele roomtour wil doen. Ik ga dit niet doen in verband met privacy. Mocht mijn hobby kamer klaar zijn, dat gaat nog wel even duren, want dan heeft de minste prioriteit op dit moment. Ik wil natuurlijk graag dat mijn hobby kamer klaar is, maar er zijn andere dingen in het huis die voorgaan en belangrijker zijn. Ik heb wat foto's laten zien en dat vind ik prima, maar een gehele roomtour daar sta ik niet achter.

Voor de rest gaat het ontzettend goed met mij! Hebben jullie nog wensen qua artikelen, nail-arts, outfits? Dan hoor ik het graag in de comments/ per mail/ twitter/ FB etc.

2 comments:

Pippi zei

Heerlijk dat je straks ook en kamer voor jezelf hebt.
Fijn dat je weer helemaal terug bent- ik wist natuurlijk wel waarmee je zo druk bezig was, maar ik heb je wel gemist hoor.
Jullie huis wordt trouwens steeds gezelliger:)

Mariska zei

Fijn dat je er weer bent! Een roomtour zou ik ook niet doen hoor


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights