vrijdag 27 juli 2012

postheadericon Ooglook: Grijstinten

Make-up heb ik de afgelopen dagen erg weinig gedragen. Ik had twee vakantie waarin ik iedere dag ben wezen klussen. Ik vond het onnodig om mij uitgebreid op te maken om te gaan klussen. Voor de rest zag ik er ook niet uit in mijn klusoutfit, dus make-up loos kon er ook wel bij. Deze week ben ik weer begonnen met werken en vond ik het heerlijk dat ik mijn klus outfit uit kon en mijn 'gewone kleding' weer aan en het dagelijkse ritme op te pakken. Ik vond het dan ook geweldig om weer eens uit te pakken met oogschaduw. Ik had niet alle kleuren tot mijn beschikking, maar mijn Zoeva Metallic Stone palette had ik gelukkig meegenomen. Ik had mijn bedacht dat ik de kleur grijs eigenlijk weinig gebruik in ooglooks en dat terwijl ik ook wel grijstinten in mijn ogen heb zitten. Benieuwd naar deze combinatie?

Ik heb diverse kleuren grijstinten gebruikt voor mijn ooglook. Ik ben begonnen met een wit-grijze kleur en ik heb een kleurverloop gemaakt met de verschillende kleuren grijs. Ik vind het voor een dagelijkse look na het werk toe zeer geschikt. 

De mascara die ik draag is de laatste tijd zeer favoriet geworden. Het is de mascara NYC City Curls (roze verpakking). De mascara is de koop bij Kruidvat en kost volgens mij rond de €3. Een zeer goede budget-mascara als je het mij vraagt!

Gebruiken jullie grijstinten wel eens met een ooglook? 

17 comments:

Esmay zei

Ik vind grijstinten vaak wel heel tof, maar wel hard. DOe mij dan maar bruin! Wel mooi hoor :)

ilovebeauty89 zei

Ik gebruik best vaak grijs, maar meestal wel in combinatie met roze of blauw!

Anoniem zei

Heel mooi! Ik gebruik eigenlijk nooit grijs.

Mariska zei

Mooie look! Ik heb toevallig vandaag een grijstint als ooglook haha

Chantal zei

Hele mooie look Kelly, wauw!

Gerrianne zei

Kelly? Deze look staat je echt prachtig! Je kan de grijs tinten heel goed hebben!

Pippi zei

Helaas haalt grijs de geeltint in mijn huid teveel naar boven. Mar jou staat het erg goed. Mooie ooglook!

Nicole zei

hele mooie look, staat je heel goed!

Sandra v zei

Prachtige look!!!

Laura zei

Prachtig! Ik ben gek op grijstinten en maak daar meestal mijn snelle everyday look mee. Je wimpers zien er heel mooi uit met die mascara. Ik begrijp dat die favoriet is geworden.

Sarah Diiamonds zei

Mooi gedaan! de kleuren staan je goed meid!

Delphine zei

heel mooie look!

Kelly zei

Super om te horen!!

Kelly zei

Combinatie met roze/blauw is ook wel een erg goed idee!

Kelly zei

Grijs kan inderdaad al snel erg hard overkomen! Ik draag ook graag bruin hoor, bruin kan echt áltijd!

Kelly zei

Wat toevallig!!

Anouk zei

Grijs staat je goed! Weet je toevallig ook nog welke lipstick je hier draagt? Die is ook heel leuk! :)


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights